Beskrivelse
Leiligheten er beliggende i øverste etasje og har et fritt og fint utsyn.
Leiligheten er arealeffektiv og har en praktisk planløsning.
Den fremstår som lys med sine store vindusflater i stue og på kjøkken, samt på bad og soverom.
Stuen gir muligheter for å innrede med både en hyggelig sofakrok og spisegruppe.
Fra stuen er det utgang til balkong på ca. 5 kvm, med gode solforhold og utsikt mot Myrene.
Åpen løsning til kjøkken. Inredning på kjøkkenet er av nyere dato og er levert av El-Kjøp. Hvitevarer som
komfyr, oppvaskmaskin og kjøl/frys medfølger i handelen.
Badet innehar dusjkabinett, wc, servant med speilskap over.
Det er opplegg for vaskemaskin. Soverommet har plassbygget garderobeskap.
På soverommet er det plass til dobbelseng.
I gangen er der et garderobeskap.
Til leiligheten disponerer man en egen bod.
Her er det også tilgang til felles vaskeri.
Biloppstillingsplasser for beboere og gjester på utsiden.
Her er tilgang for å kunne lade elbil da sameiet har etablert ladestasjoner på fellesarealet.
Innhold
Leiligheten inneholder:
- Gang/entrè
- Soverom
- Bad med dusjkabinett og opplegg for vaskemaskin
- Stue & kjøkken i åpen løsning
- Balkong
Standard
Leiligheten har gjennomgående vanlig standard med vinylbelegg på de fleste gulvene og malt
glassfiberstrie på veggene.
Bad har våtromsbelegg på gulv og malt galssfiberstrie på vegger.
Opplegg for vaskemaskin.
Kjøkkeninnredning er av nyere dato levert fra ElKjøp. Oppvaskmaskin, Kjøl/frys og komfyr medfølger.
Beliggenhet
Hauglandsheia har en sentral beliggenhet med kort vei/gåavstand til blandt anna:
- Arendal sentrum, ca. 1,5 km
- Snarvei ned til Myrene hvor du finner flere kolonialforretninger
- Sørlandet Sykehuset
Felleskostnader
4 164 pr. mnd. Fordeler seg slik: Fellesutgifter kr. 3.761,- (Renovasjon- og vann og avløp, forsikring bygg, strøm fellesarealer, vedlikehold, driftsutgifter m.m. + Tv-og internett kr. 403,-
Fellesutgiftene inkluderer: Kommunale avgifter (renovasjon og vann), forretningsførsel, årskontingent
boligbyggelag, tv og internett, forsikring, vedlikehold, driftskostnader, og oppsparing til fremtidig
vedlikehold.
Løpende kostnader
Kommunale avgifter/Eiendomsskatt kr. 5.960,96 - hvorav eiendomsskatten er på kr. 1.334,-.
Eget strømforbruk.
Innboforsikring på eget inventar.
Sameie
Sameie: Sameiet Hauglandsheia 2, Orgnr: 992007117
Hva skjer i gården / vedlikehold etc.
Sameiet jobber med prosjekt "rørbytte". Det omfatter utskifting av alle vann og avløpsrør i byggene. Både
inne i leil. og rør som ligger i fellesarealet i byggene.
Det må påregnes opptak av felles lån og at det da blir en andel fellesgjeld på alle
seksjonene/leilighetene og fellesutgiftene vil muligens gå opp noe.
Fellesgjeld / lånevilkår
I en tolkningsuttalelse har toll og avgiftsdirektoratet lagt til grunn at salgsverdi pluss andel fellesgjeld er
seksjonens fulle verdi. Det skal følgelig beregnes, og betales, dokumentavgift også for seksjonens andel
av fellesgjeld i sameiet.
Forsikring
If Skadeforsikring
Polisenummer: SP0002039016
Vedtekter / husordensregler
I følge vedtektene er det krav om styregodkjennelse av ny eier.
I følge vedtektene er det krav om styregodkjennelse i forbindelse med utleie.
Husdyrhold
Husdyrhold skal i følge husordensreglene godkjennes av styret.
Tilstandsgrader (TG2/TG3) fra tilstandsrapport:
I tilstandsrapport er følgende elementer gitt tilstandsgrader 2 og 3:
TILSTANDSGRAD 2:
Våtrom - Bad:
- Ventilasjon: Naturlig ventilasjon og ikke mekanisk avtrekk. Redusert luftutskiftning. Mekanisk
avtrekk bør etableres. (s.7 i rapporten.)
- Vannrør: Vannrør er vurdert til å ha en alder som tilsier at anbefalt brukstid er passert. Vannrør
bør fornyes. (s.7 i rapporten.)
- Sanitærutstyr / innredning: Servant har sprekker/riss i porselen. Servant bør skiftes ut. (s.7 i rapporten.)
- Membran, tettesjikt og overgang til sluk: Tettesjiktet har en alder som tilsier at restlevetiden er usikker.
Rommets
lekkasjesikkerhet kan derfor ikke verifiseres, eventuelt bør nytt tettesjikt etableres. (s.7 i rapporten.)
- Avløpsrør (ink. sluk): Sluk er ikke tilgjengelig for inspeksjon under dusjkabinett. Det er ikke mottatt
opplysninger om at sluk er skiftet. Dette er trolig et støpejernsluk fra byggeår 1972.
Avløpsrør er i hovedsak fra byggeår 1972.
Sluk og avløpsrør av støpejern er vurdert til å ha en alder som tilsier at anbefalt
brukstid er overskredet. Rommets lekkasjesikkerhet kan derfor ikke verifiseres. Sluk
og avløpsrør bør fornyes. (s.7 i rapporten.)
Kjøkken :
- Vannrør: Vannrør er vurdert til å ha en alder som tilsier at anbefalt brukstid er passert. Vannrør
bør fornyes. (s.8 i rapporten.)
- Avløpsrør: Avløpsrør er i hovedsak fra byggeår 1972 og er vurdert til å ha en alder som tilsier at
anbefalt brukstid er passert. Avløpsrør bør fornyes. (s.8 i rapporten.)
Tekniske anlegg, VVS anlegg (Sjekkpunkter utover det som er inkludert i andre rom)
- Vannrør (Sjekkpunkter utover det som er inkludert i andre rom):
Vannrør i leiligheten har en alder som tilsier at anbefalt brukstid er passert. Vannrør bør fornyes.(s.9 i
rapporten.)
- Hovedstoppekran: Hovedstoppekran er ikke lokalisert. Stoppekran bør lokaliseres og tilkomst etableres.
(s.9 i rapporten.)
- Avløpsrør. (Sjekkpunkter utover det som er inkludert i andre rom) Avløpsrør i leiligheten er vurdert til å ha
en alder som tilsier at anbefalt brukstid er
passert. Avløpsrør bør fornyes.(s.9 i rapporten.)
Andre forhold- Bod:
- Annet: Det er stedvis registrert salt/kalkutslag på grunnmur, som skyldes fuktvandringer. Lagrede
gjenstander bør lagres i avstand til vegger og gulv. (s.9 i rapporten.)
Elektrisk anlegg:
- Forenklet vurdering av det elektriske anlegget: Det er ikke fremlagt samsvarserklæring på elektrisk
arbeid/anlegg montert etter 1999.
Med bakgrunn i det registrerte avvik bør det gjennomføres en utvidet el-kontroll av en kvalifisert
elektrofaglig person. (s10 i rapporten.)
Yttervegger inkl. fasader og konstruksjon:
- Fasader ink. kledning: Ingen luftespalte bak trekledning. Forholdet kan redusere levetiden til kledningen
og
veggkonstruksjonen. Lufting bør etableres. Det er stedvis observert oppsprukket kledning på vegg mot
parkeringsplass.
Kledning bør skiftes.(s10 i rapporten.)
Dører og vinduer:
- Vinduer: Vinduer er av eldre dato og har behov for oppgraderinger/overflatebehandling. Det må forventes
høyere varmetap fra disse vinduene sammenlignet med vinduer fra nyere dato. Til informasjon ble det
utført stikkprøvekontroll på enkelte vinduer, hvor åpne/lukkefunksjon fungerte som forventet. (s11 i
rapporten.)
Yttertak:
- Helhetsvurdering: Taktekkingen bærer preg av elde og slitasje. Det er ikke registrert lekkasjer eller
skader, men oppfølging med jevnlig ettersyn anbefales slik at vedlikeholds- og eventuelle utbedringstiltak
kan iverksettes ved behov. TG2 er satt for å belyse skaderisikoen som følge av alder og observert tilstand.
(s11 i rapporten.)
Balkonger, terrasser, veranda etc - Balkong
:
- Utkragede eller understøttede konstruksjoner (balkonger, verandaer) : TG2: Rekkverkshøyden er under
1,2 meter. Avvik fra dagens byggteknisk forskrift, grunnet balkonghøyde over 10 meter. Tiltak anbefales.
Kledning på rekkverk er stedvis oppsprukket/i dårlig stand. Utskifting av kledning bør
påregnes.(s11 i rapporten.)
TILSTANDSGRAD 3:
Balkonger, terrasser, veranda etc - Balkong
:
- Utkragede eller understøttede konstruksjoner (balkonger, verandaer) : TG3: Sprekker påvist i
konstruksjonen/betongdekke. Skade må holdes under oppsyn og utbedringer må påregnes ved negativ
utvikling. Sjablongmessig prisanslag gjelder for befaring og jevnlig ettersyn av entreprenør med
relevant bakgrunn. Sjablongmessig prisanslag: kr 0 - 10 000. (s11 i rapporten.)
Selgers egenerklæringsskjema
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
15. Har du ladeanlegg/ladeboks for el-bil i dag?
JA - Sameiet har etablert ladeanlegg/ladeboks på
fellesarealet.
Eierseksjonsloven
Det opplyses om at ingen kan eie mer enn to boligseksjoner i sameiet, jfr. Lov om eierseksjoner §23
..........
Sameiet Hauglandsheia 2, org.nr. 992 007 117, består av 68 seksjoner.
Styreleder i sameiet er Lena Johansen
Forretningsfører i sameiet er Arendal Boligbyggelag
Eierseksjonssameie er eiendomsform hvor du som seksjonseier har en sameieandel med enerett til en
eierseksjon, mens resten er i sameie mellom eierne. Hver selveierenhet kalles en eierseksjon, resten
kalles fellesareal. Andre navn på eierseksjoner benyttes også, for eksempel selveierleiligheter og
eiendomsleiligheter. Det er eierseksjonsloven som regulerer forholdene i et eierseksjonssameie. Hver
seksjon har et eget grunnboksblad. Vedtekter for sameiet og ordensregler finner du i prospektet.
Iht. lov om Eierseksjonssameier §31, er sameierne overfor sameiets kreditorer ansvarlig i forhold til sin
sameiebrøk. Ved manglende betaling av fellesutgifter har sameiet lovbestemt pantesikkerhet i den
enkelte eierseksjon inntil 2 gang folketrygdens grunnbeløp.
Kjøper av en eierseksjon skal godkjennes av styret. Jfr. Sameiets vedtekter.
Boligens areal
Primærrom: 51 kvm, Bruksareal: 53 kvm, Bruttoareal: 56 kvm
2. etasje:
Bruksareal: 51 m².
Primærrom: 51 m². Følgende rom er oppgitt som primærrom: Entrè, soverom, bad, stue og kjøkken.
Arealet av primære rom (P-ROM) er primærrommenes nettoareal (NTA) og arealet som opptas av
innvendige vegger mellom disse rommene. I praksis er dette arealet tilnærmet likt primærrommenes
bruksareal (BRA). Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealbetegnelser.
Adkomst
Fra Arendal sentrum følg skilting til sykehuset. Når du har passert parkeringsplassene kjør opp Fjellveien
og ta første avkjøring ned til venstre, til Haugelandsheia. Blokka ligger i bunnen av bakken og det er
oppgang B.
Tomt
Areal: 9 561 kvm, Eierform: Fellestomt
Tomten er eiertomt.
Tomten er fellesareal for alle i sameiet. På eiendommen er det en felles lekeplass og felles
søppelannlegg.
Garasje / Parkering
Parkering på felles parkeringsområde. El-billadere.
Byggemåte
Leilighet i 4.etg. Leiligheten er oppført i betong og trekonstruksjoner. Etasjeskille og brannskille/vegger
mot nabo i betong. Yttervegger i
trekonstruksjoner, kledd med stående trekledning og profilerte fasadeplater i stål.
Vinduer i 2-lags glass. Pulttak tekket med sveiset asfaltpapp.
Utgang fra stue til overbyd balkong.
Tilhørende bod i kjeller/fellesområde.
Tilkomst til leiligheten via felles trapperom.
Offentlig tilknyttet vann og avløp.
Ventilering via vindusventiler.
Ferdigattest / brukstillatelse
Ferdigattest er utstedet for eiendommen den 17.01.1973.
Det foreligger også ferdigattest for anlegging av parkeringsplass datert 08.11.2011.
Adgang til utleie
Ikke uten styrets samtykke. Leietaker skal godkjennes av styret.
Oppvarming
Elektrisk
Energimerking
Oppvarmingskarakter Rød - Energikarakter F
Megler har intet ansvar for informasjon som følger av energiattesten. For fullstendig energiattest fra
selger, kontakt megler.
Energiforbruk
Energiforbruket vil variere fra husstand til husstand.
Kommunale avgifter
Kr. 5 960,96 pr. år
Hvorav kr. 1.334,- er eiendomsskatt.
Formuesverdi
Formuesverdi som primærbolig kr. 36 926 pr.
Formuesverdi som sekundærbolig kr. 1 356 932 pr.
Formuesverdien fastsettes med utgangspunkt i en kvadratmeterpris, som beregnes av Statistisk sentralbyrå (SSB). Kvadratmeterprisen skal gi uttrykk for en estimert markedsverdi pr. kvadratmeter og bygger på statistiske opplysninger om omsatte boliger (boligtype, areal, geografisk beliggenhet og alder).
Ut fra kvadratmeterprisene til SSB fastsetter Skatteetaten årlige kvadratmetersatser. Disse satsene vil utgjøre hhv. 25% av kvadratmeterprisene for primærboliger (der boligeier er folkeregistrert pr. 1. januar) og 90% for sekundærboliger (alle andre boliger).
Regulering
Eiendommen er regulert til Boligbebyggelse. For ytterligere opplysninger om regulering, vennligst ta
kontakt med megler.
Offentlige planer
Planer under arbeid :
Varslet en plan for Myrene-Høgedal-Solberg. Formål: Vegforbindelse fra E18 til Myrene
(Sorteport). Det vil også bli sett på mulighet for transformasjon i deler av området.
Se link: Myrene-Høgedal-Solberg - Arendal kommune
Konsesjon / Odel
Det er ingen konsesjon eller odel knyttet til salget av denne eiendommen.
Boplikt
Det er ingen boplikt i Arendal Kommune.
Vei/vann/avløp
Offentlig vei, vann og avløp i henhold til informasjon fra Arendal kommune. Det er private
stikkledninger fra eiendommen og ut i det offentlige ledningsnettet.
Offentligrettslig pålegg
Ingen kjente.
Tilbehør
Følgende tilbehør medfølger handelen: Komfyr og oppvaskmaskin medfølger i handelen.
Det gjøres spesielt oppmerksom på at boligens tilbehør og løsøre ikke medfølger handelen med mindre
dette fremkommer av nærværende prospekt.
Hvitevarer som ikke er integrert i innredningen, medfølger ikke i handelen.
Fastmontert og innebygget kjøkken- og baderomsinnredning følger boligen.
Med mindre annet er spesifisert i salgsoppgaven gjelder NEFs normgivende liste over løsøre og tilbehør.
Boligselgerforsikring
Selger har i forbindelse med salget tegnet boligselgerforsikring gjennom Anticimex forsikring.
Selgers egenerklæringsskjema følger vedlagt salgsoppgaven og interessenter må sette seg inn i dette
dokumentet før bud inngis.
Boligselgerforsikringen dekker selges ansvar etter avhendingsloven. Dersom kjøper oppdager forhold
ved eiendommen som man mener utgjør en mangel, vil Claims handling AS behandle reklamasjonen på
vegne av selger. Forsikringsvilkår kan fås ved henvendelse til megler.
Megler gjør særlig oppmerksom på at selger ikke har bebodd den eiendom som legges ut for salg.
Selger har derfor ikke spesifikk kunnskap om eiendommen, og har i begrenset grad kunnet supplere
og/eller kontrollere opplysningene i denne salgsoppgaven. Det kan i denne sammenheng eksistere feil
og skader på eiendommen som ikke er spesifikt opplyst. Kjøper oppfordres til å foreta en særlig grundig
besiktigelse, helst med bistand av teknisk sakkyndig.
Boligkjøperpakke / Boligkjøperforsikring
Partners har i samarbeid med If lansert et nytt og gunstig forsikringskonsept for deg som kunde. Dette
innebærer at du får alle relevante dekninger inkludert til en meget konkurransedyktig pris.
Kjøper (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Denne kan inkludere bl.a.
Husforsikring, Innboforsikring, Dobbel rente dekning, Flytteforsikring og Boligkjøperforsikring.
Boligkjøperpakken må senest tegnes på kontraktsmøte og prisen avhenger av boligtypen. Ta kontakt for
ytterligere informasjon.
Budgivning
Alle bud på eiendommen skal være skriftlige, og sendes meglerforetaket pr. fax, mail, sms eller elektronisk via 'Budknapp' på våre nettsider. Husk at du må ha kodebrikke for Bank-ID tilgjengelig dersom du vil benytte denne. Du kan også benytte budskjemaet i salgsoppgaven for å legge inn ditt første bud. Senere bud kan leveres per e-post eller SMS til ansvarlig megler. Dersom Bank-ID ikke benyttes, må budgiver fremlegge legitimasjon. Megler vil så snart som mulig gi budgiver skriftlig bekreftelse på at budet er mottatt. Budet anses ikke som mottatt før slik bekreftelse fra megler foreligger.
Oppdragsgiver skal ikke motta bud direkte fra interessenter. Megler har fullmakt fra oppdragsgiver til å avvise bud som ikke er gjeldende i minst 2 timer mellom kl. 09.00 og 16.00 på hverdager, samt bud som er fremsatt før skriftlig salgsoppgave foreligger. Budforhøyelser skal ha en akseptfrist på minimum 30 minutter fra budet inngis. Et bud er bindende for budgiver når budet er kommet til selgers kunnskap. Selger står fritt til å akseptere eller forkaste ethvert bud. Megler skal, i den grad det er nødvendig og mulig, informere de involverte i budrunden skriftlig om status i budgivningen. Selger må skriftlig akseptere budet før budaksept kan formidles til budgiver. Alle som har gitt bud på eiendommen kan på forespørsel få en kopi av anonymisert budjournal etter at budrunden er avsluttet. Selger og kjøper får utlevert kopi av budjournalen straks etter at handel er kommet i stand. For øvrig vises til "Forbrukerinformasjon om budgivning", som er vedlagt salgsoppgaven. Det gjøres oppmerksom på at Meglerhuset Arendal sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Overtagelse
Etter avtale.
Diverse
Alle innvendige og utvendige arealangivelser, samt beskrivelser av bygningen er hentet fra vedlagte
tilstandsrapport. Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til takstmann, megler og
opplysninger innhentet fra kommunen, eventuelt forretningsfører og andre tilgjengelige kilder.
Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, før bud
inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det
kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente.
Meglerforetaket oppfordrer evt. budgivere til å lese gjennom fullstendig prospekt/salgsoppgave med
vedlegg.
Lov om hvitvasking
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller har plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre ytterligere undersøkelser knyttet til handelen basert på kjøpers egenkapital eller andre forhold knyttet til kjøper. Kjøper oppfordres til å innbetale den delen av kjøpesummen som er egenkapital i en overføring fra egen bankkonto i norsk bank.
Salgsbetingelser
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at hvis det foreligger vesentlig mislighold som bl.a. gir selger rett til å heve når det er gått 30 dager fra avtalt betalingstid, kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Avhendingsloven
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Finansiering
Vi har løpende kontakt med finansinstitusjoner som kan tilby lån med konkurransedyktige betingelser.
Hvis ønskelig formidler vi gjerne kontakt.
Heftelser
Legalpant tilsvarende 2 G for panterett til sameiet.
Iht. lov om Eierseksjonssameier §30, er sameierne overfor sameiets kreditorer ansvarlig i forhold til sin
sameiebrøk. Ved manglende betaling av fellesutgifter har sameiet lovbestemt pantesikkerhet i den
enkelte eierseksjon inntil 2 ganger folketrygdens grunnbeløp.
På eiendommen kan det være tinglyst erklæringer/avtaler som for eksempel rett til kommunen til å
anlegge vann- og kloakkledninger inkl. reparasjon av disse, bestemmelser om bebyggelsen, gjerder, vei
og adkomstrettigheter. Disse erklæringene/avtalene vil følge eiendommen ved salg, og kan ikke slettes.
For nærmere informasjon om dette gjelder denne eiendommen, se oversikten over tinglyste heftelser.
Dersom det ønskes mer informasjon, ta kontakt med megler.
Adresse og matrikkel
Hauglandsheia 2 B, 4838, Arendal, Gnr. 503 bnr. 353 snr. 60, leilighetsnr. 15 orgnr. 992007117 i Arendal kommune
Ideell andel av sameiet: 51/2860
Oppdragsnummer
40-23-0138
Vedlegg til salgsoppgave og kjøpekontrakt
Vedlagt i salgsoppgaven foreligger det reguleringsbestemmelser med kart, tilstandsrapport,
egenerklæringsskjema selger, energiattest mm. Alle interessenter oppfordres til å sette seg inn i
fremlagte dokumenter før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne
kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Meglerhuset & Partners sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen,
dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Behandling av personopplysninger
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht.
personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å
gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige
myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for
gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på vår hjemmeside.