Flott & romslig leilighet med 2 soverom og moderne standard. Baderom 2024. Carport. Vedfyring. Stor terrasse fra 2024.
Dette er leiligheten for deg som er på utkikk etter:
Presentert av
Visninger
Meld deg på visningTotalt bruksareal: 73,0 m²
- BRA-i: 73,0 m²
- BRA-e: 4,0 m²
- BRA-b: m²
I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 29,0 m²
BRA-i: Internt bruksareal. BRA-e: Eksternt bruksareal. Dersom dette arealet befinner seg i sameie, borettslag, aksjesalg e.l. vil normalt sett disse arealene ikke være eid av boligen, de er kun disponert på salgstidspunktet. Arealet kan f. eks. omrokeres av styret i ettertid. BRA-b: Innglasset balkong. GUA: Gulvareal. ALH: Areal med lav himlingshøyde.
Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er oppgitt iht NS 3940 Areal- og volumberegninger av bygninger.
Velkommen til Sandbakkvegen 2B – en trivelig og innbydende leilighet med en flott beliggenhet på Hell. Leiligheten er pent oppusset og har en funksjonell planløsning som kombinerer moderne komfort med en praktisk beliggenhet
Dette er leiligheten for deg som er på utkikk etter:
- Nytt baderom fra 2024 med tilstandsgrad 0 fra takstmann.
- Moderne, åpen planløsning som er lett å innrede.
- Oppussete overflater og nye gulv.
- 2 romslige soverom.
- Stor, vestvendt veranda på hele 29 kvm, oppført i 2024.
- Sentral beliggenhet på Hell, med kort vei til togstasjonen.
- Barnevennlig område med lekeplass i nærheten.
- Parkering i carport med mulighet for elbillader.
- Boder både i leiligheten og fellesareal.
Leiligheten ligger i et rolig og barnevennlig område. Området tilbyr kort vei til både skole, barnehage, og dagligvarebutikker. I tillegg er det gode kollektivforbindelser til både Stjørdal sentrum og Trondheim, da Hell togstasjon ligger i umiddelbar nærhet. Dette er en attraktiv beliggenhet som kombinerer landlig ro med enkel tilgang til nødvendige tjenester og aktiviteter.
Leiligheten ligger i 1.etasje og inneholder følgene:
Entre/gang, bod, 2 soverom, stue og kjøkken.
I tillegg har leiligheten bod i felles kjeller.
Gang
Entre/gangen er 12 kvm har en stor skyvedørsgarderobe samt oppheng til klær. Det er lagt nytt laminatgulv i lys eikefarge som er gjennomgående i hele leiligheten.
Stue og kjøkken
Leiligheten har en moderne planløsning med åpen løsning mellom kjøkken og stue. Det er godt med plass til spisebord, som skaper en naturlig overgang mellom sonene. Store vindusflater slipper inn rikelig med lys og gir rommet en luftig og romslig følelse. Vedfyring bidrar til en lun og behagelig varme i leiligheten.
Bad
Baderommet ble renovert i 2024 med gulvbelegg (gulvvarme) og våtromsplater i moderne fargetoner. Det har fått tilstandsgrad 0 fra takstmann og oppleves som romslig og funksjonelt.
Soverom
Leiligheten har 2 soverom på hhv 6,5 og 11 kvm. Rommene har en god romløsning og er malt i lune fargetoner. Hovedsoverom har en romslig skyvedørsgarderobe, det andre soverommet har et stort garderobeskap. Garderobeskap medfølger handelen.
Bod
I tillegg til bod i leiligheten er det også bod i fellesareal.
Parkering i carport. Det er mulig å installere elbillade da det er sikringsskap i carport. Ny eier må selv bekoste lader og tilkobling. Strøm betales etter forbruk.
6 av leilighetene har parkering i carport. Seksjonering av bygget viser at seksjonsnummer 2 (denne leiligheten) og seksjonsnummer 5 har byttet plass i carport.
Selger opplyser at stekeovn er delvis defekt og klar for utskiftning.
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
2. Kjenner du til om det er utført arbeid på bad/våtrom?
Svar: Ja, av faglært og ufaglært/egeninnsats/dugnad.
Malermester Petter Fossum. Meg selv (faglært tømrer og betong).
September 2024 ble bad revet ned og bygget opp på nytt. Golv ble tynnavrettet på nytt. Tak foret ned og montert takess. Vegger ble kledd med fibo trespo plater (fuget bak bunnlist, hver plate skjøt og hjørner). Det ble montert ny innredning, servant, blandebatteri, dusj, dusj vegger og varmtvannsbereder. Alt utført av meg, bortsett fra sparkling av fall til sluk og våtromsbelegg som er utført av Malermester Petter Fossum.
2.1 Ble tettesjikt/membran/sluk oppgradert/fornyet?
Nytt vinylbelegg er lagt av malemester Petter Fossum.
9. Kjenner du til om det er/har vært skjeggkre i boligen?
Svar: Ja. Det har blitt observert.
11. Kjenner du til om det har vært utført arbeid på terrasse/garasje/tak/fasade?
Svar: Ja, kun av faglært. Meg selv. Terrassen ble revet og bygget opp juli 2024. Her ble det lagt nytt bjelkelag, nye terrassebord og nytt rekkverk. Utført av meg (faglært tømrer og betong).
28. Kjenner du til om det er/har vært skjeggkre i sameiet/laget/selskapet (fellesareal eller i andre boliger)?
Svar: Ja. Flere har sett skjeggkre hos seg.
Tilleggskommentar: Skadedyr firma blir engasjert før salg. Det er også tatt opp i sameiet for å ta hele bygget.
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
OPPSUMMERING TILSTANDSRAPPORT
Tilstandsgrad (TG) tilsier hvilken tilstand objektet har i forhold til et definert referansenivå. For nærmere forklaring av tilstandsgrader se i tilstandsrapporten.
Her kommer en oppsummering av TG i tilstandsrapporten:
TG 0: 5
TG 1: 9
TG 2: 2
TG 3: 0
TG IU: 0
Følgende forhold har fått tilstandsgrad 2:
Ildsted/Skorstein i boligen: Det registreres kort avstand mellom sotluke og brennbart materiale. Avstandskravet er 30 cm. Ubrennbar plate på gulv har for lite utstikk foran ovnen. Avstandskravet er 30cm foran ilegget på ovn. Brannmur er for lav i forhold til avstandskravet til brennbart materiale ved røykrør. Vedovn er plasser for nært brannmur, avstandskravet er 10 cm. Tiltak for å øke avstanden til brennbare materialer må utføres.
Kjøkken: Avtrekk har begrenset funksjon. Service på avtrekksventilator må påregnes, eventuelt skifte av ventilator.
Takstmannen har følgende tilleggskommentar:
- Manglende overflatebehandling på rekkverk altan.
- Eiere har opplyst i egenerklæringsskjema at det er sett skjeggkre i boligen, takstmann så ingen skjeggkre på befaringsdagen.
Se vedlagt tilstandsrapport for ytterligere opplysninger.
Leilighet oppført i en etasje. Grunnmuren er oppført med støpt plate på mark. Veggkonstruksjon i reisverk og er utvendig kledd med stående panel. Taket er et saltak tekket med betongstein. Etasjeskille av betong i følge eier. Vindu med 2-lags isolerglass.
Denne tomten er eiet.
615,00 kvm. Tomten er eid av sameiet.
Ferdigattest datert 25.02.2011. Ferdigattest gjelder for nybygg 6-mannsbolig.
Korttidsutleie av hele boligseksjonen i mer enn 90 døgn årlig er ikke tillatt iht. eierseksjonsloven §24. Med korttidsutleie menes utleie i inntil 30 døgn sammenhengende. Grensen på 90 døgn kan fravikes i vedtektene og kan i så fall settes til mellom 60 og 120 døgn. Boligen kan fritt leies ut utover dette.
Boligen er oppvarmet med elektrisk oppvarming og vedfyring.
Energikarakter: E - Oransje
Prisantydning kr 2 990 000,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
74 750,00,- (Dokumentavgift)
500,00,- (Tinglysing skjøte)
500,00,- (Tinglysing pantedok. pr. stk)
10 900,00,- (HELP Boligkjøperforsikring)
_______________________________________________________
3 076 650,- Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld
_______________________________________________________
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kr. 2 500,- pr. mnd.
Fellesutgifter fordeles på følgende poster:
For denne boenheten er de månedlige felleskostnadene kr 2 500,-. Dette dekker bl.a. kommunale avgifter, renovasjon, internett og husforsikring. Alle oppgitte beløp er gitt av forretningsfører 24.09.2024.
Fellesutgifter fastsettes av styret, normalt for ett år i gangen. Ved behov kan styret øke fellesutgiftene. Opplysninger om fellesutgifter er gitt av forretningsfører ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven, fellesutgiftene kan derfor være endret uten at eiendomsmegler har fått melding om dette.
Primær formuesverdi kr. 675 785,00.
Sekundær formuesverdi kr. 2 567 984,00.
Gjeldende for ligningsåret 2022.
Sameiet Bakeriet består av 6 eierseksjoner og har intern forretningsfører.
Det er ikke vedtektsbestemt forkjøpsrett.
Husforsikring inngår i felleskostnadene, innboforsikring dekkes av hver enkelt seksjonseier.
Megler får opplyst at det ikke foreligger referat fra årsmøte eller regnskap/budsjett. Forr.fører opplyser at sameiet pr. i dag (03.10.2024) har kr. 34 000,- på konto.
Både enkeltpersoner og juridiske personer kan eie seksjoner i sameiet. Med en sameier menes den som står som eier, eller de som i fellesskap står som eiere av en bestemt seksjon.
Den enkelte sameier står fritt til å selge sin seksjon til den han eller hun måtte ønske.
Ingen kan kjøpe eller på annen måte erverve flere enn to boligseksjoner i ett og samme eierseksjonssameie.
Eier av hver enkelt eierandel har den fulle disposisjonsrett over sine respektive leiligheter. Med hensyn til bruken, er de enkelte forpliktet til å følge vanlige regler for husorden, vedtektenes bestemmelser og de til enhver tid gjeldende offentlige bestemmelser.
Eierne har den fulle råderett slik at eierandelen kan omsettes, pantsettes eller disponeres på annen måte.
Boligen kan fritt leies ut. Forpliktelser og rettigheter etter disse vedtektene kan dog ikke skille fra eierandelen, og er den enkelte seksjonseiers fulle ansvar.
Det skal ikke gjøres bygningsmessige forandringer som berører bærende/støttende elementer.
Tilbygg/påbygg og andre arbeider som skal anmeldes til bygningsmyndighetene, må godkjennes av styret før byggemelding kan sendes og arbeidene igangsettes. Hvis Det søkes om endringer som har vesentlig betydning for de øvrige sameierne skal styret forelegge spørsmålet for sameiermøtet til avgjørelse.
Det må også søkes styregodkjennelse for forandringer som har innvirkning på bebyggelsens utseende, som f.eks. tv-antenner/parabol, varmepumpe, markiser, platter, levegger, maling e.l.
En seksjonseier kan Med samtykke fra styret anlegge ladepunkt for elbil og ladbare hybrider i tilknytning til en parkeringsplass seksjonen disponerer, eller andre steder som styret anviser. styret kan bare nekte å samtykke dersom Det foreligger en saklig grunn.
Sameiet må i sine vedtekter, gjennom en bytteordning eller på annen måte, sikre at parkeringsplasser som i vedtak etter plan- og bygningsloven er krevet opparbeidet til bruk av personer Med nedsatt funksjonsevne, gjøres tilgjengelige for disse. en seksjonseier Med nedsatt funksjonsevne kan kreve at styret pålegger en seksjonseier uten behov for en tilrettelagt plass å bytte parkeringsplass. Bytteretten gjelder bare dersom seksjonseieren Med nedsatt funksjonsevne allerede disponerer en parkeringsplass i sameiet. Retten til å bruke en tilrettelagt plass varer så lenge et dokumentert behov er til stede.
Området er regulert til boligformål ihht reguleringsplan Hell-Lånke. Eiendommen ligger innenfor flomfare. Deler av eiendommen grenser til anlegg for lek som i dag er opparbeidet til lekeplass. Reguleringsbestemmelser, kommunens arealdelplan og reg.kart, situasjonskart, målebrev etc. kan fås ved henvendelse til megler. Vi oppfordrer interessenter til å gjøre seg kjent med disse.
Eiendommen er tilknyttet offentlig vei og avløp via private stikkledninger/anlegg.
Privat vann fra Lånke vasslag.
Eiendommen overdras fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i sameiets eiendom som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr. Iht. eierseksjonsloven § 31 har sameiet legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav. Pantet er begrenset til 2G per bruksenhet.
Det gjøres oppmerksom på at kjøpers bank vil få prioritet etter disse heftelsene.
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Følgende tilbehør medfølger handelen: Hvitevarer på kjøkken.
Det gjøres spesielt oppmerksom på at boligens tilbehør og løsøre ikke medfølger handelen med mindre dette fremkommer av nærværende prospekt. Hvitevarer medfølger der dette er spesielt angitt i salgsoppgaven. Fastmontert og innebygget kjøkken- og baderomsinnredning følger boligen. Med mindre annet er spesifisert i salgsoppgaven gjelder NEFs normgivende liste over løsøre og tilbehør.
Overtagelse skjer etter nærmere avtale og avtales normalt senest i forbindelse med budaksept. Vennligst oppgi ønsket overtagelsesdato i bud.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Selger har i forbindelse med salget tegnet boligselgerforsikring gjennom Anticimex forsikring. Selgers egenerklæringsskjema følger vedlagt salgsoppgaven og interessenter må sette seg inn i dette dokumentet før bud inngis. Boligselgerforsikringen dekker selges ansvar etter avhendingsloven. Dersom kjøper oppdager forhold ved eiendommen som man mener utgjør en mangel, vil Claims handling AS behandle reklamasjonen på vegne av selger. Forsikringsvilkår kan fås ved henvendelse til megler.
Kjøper har anledning til å tegne Boligkjøperforsikring. Det er en rettshjelpsforsikring som gir trygghet og profesjonell juridisk hjelp dersom det oppdages uventede feil eller mangler ved boligen de neste fem årene.
Boligkjøperforsikring tegnes senest på kontraktsmøtet.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system, til megler Ellen Sofie Pedersen per e-post esp@nylanderpartners.no eller sms: +47 93 48 19 26. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 6-3. Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger. Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaskept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at hvis det foreligger vesentlig mislighold som bl.a. gir selger rett til å heve når det er gått 30 dager fra avtalt betalingstid, kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Ingen kan direkte eller indirekte erverve mer en to boligseksjoner i et boligsameie jf. eierseksjonsloven § 23. Dersom et erverv har funnet sted i strid med eierseksjonslovens regler kan Kartverket nekte overskjøting. Dersom overskjøting blir nektet er kjøper likevel forpliktet til å gjennomføre handelen med selger, og oppgjør til selger vil finne sted tross manglende overskjøting.
Sameiet kan pålegge salg / tvangssalg av seksjonen som er ervervet i strid med denne bestemmelsen.
Korttidsutleie av hele boligseksjonen i mer enn 90 døgn årlig er ikke tillatt iht. eierseksjonsloven §24. Med korttidsutleie menes utleie i inntil 30 døgn sammenhengende. Grensen på 90 døgn kan fravikes i vedtektene og kan i så fall settes til mellom 60 og 120 døgn.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, tilstandsrapport, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informsajon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Nylander &Partners, Stjørdal sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på www.partners.no.
Eier er Mia Moen Hognes og Martin Rønning Østerås.
Eiendommens adresse er Sandbakkvegen 2 B.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 162, bnr. 391, snr. 2 i Stjørdal.
Sameiebrøk: .
Vårt oppdragsnummer er 83240186.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Provisjon 1,600 % av salgssummen inkl. mva
Oppgjørsgebyr: 6 890,00
Digitale oppdragtjenester: 2 190,00
Markedspakke Stjørdal: 17 900,00
Tilretteleggelsesgebyr: 15 000,00
Utleggsgebyr pr. stk: 850,00
Deltakelse på overtagelse: 2 900,00
Visningshonorar pr. stk: 2 900,00
Salgsoppgaver 6 stk.: 1 690,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Meglers vederlag er avtalt til ,
Ansvarlig megler er Ellen Sofie Pedersen / +47 93 48 19 26/ esp@nylanderpartners.no.