Pent oppgradert ende rekkehus | 2 soverom | To store terrasser | El-bil lader | Fantastiske solforhold
Eiendommen ligger i et attraktivt og rolig område på Hundvåg, med kort gangavstand til butikker, senter og kollektivtransport.
Noen høydepunkter:
-Delikat lys stue
-Stilrene fargevalg og 1-stavsparkett
-Oppgraderte vinduer for bedre isolasjon
-Kjøkken med integrerte hvitevarer
-To soverom med gode oppbevaringsløsninger
-Tidløst bad
-Innbydende entré med direkte tilgang til bakgården
-Praktisk ekstern bod for ekstra lagringsplass
Velkommen til visning!
Presentert av
Visninger
Meld deg på visning eller kontakt eiendomsmegler for privatvisning. Visning blir ikke gjennomført uten påmeldte.
Totalt bruksareal: 102,0 m²
- BRA-i: 89,0 m²
- BRA-e: 13,0 m²
BRA bolig: 89 kvm
BRA bod: 6 kvm
BRA utestue: 7 kvm
BRA-i: Internt bruksareal. BRA-e: Eksternt bruksareal. Dersom dette arealet befinner seg i sameie, borettslag, aksjesalg e.l. vil normalt sett disse arealene ikke være eid av boligen, de er kun disponert på salgstidspunktet. Arealet kan f. eks. omrokeres av styret i ettertid. BRA-b: Innglasset balkong. GUA: Gulvareal. ALH: Areal med lav himlingshøyde.
Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er oppgitt iht NS 3940 Areal- og volumberegninger av bygninger.
Dette flotte rekkehuset har gjennomgått en omfattende oppussing fra 2019 til 2022 og fremstår moderne og innbydende. Oppgraderingene inkluderer nymalte overflater, pen 1-stavsparkett, nytt kjøkken, elegant bad og et oppdatert elektrisk anlegg. Stuen utvides med en solrik terrasse, hvor du kan nyte varme sommerdager til det fulle. I tillegg gir den lune hagestuen (ikke godkjent) hyggelige sammenkomster, både på lange sommerkvelder og i vintersesongen. Her vil du garantert trives!
Eiendommen ligger i et attraktivt og rolig område på Hundvåg, med kort gangavstand til butikker, senter og kollektivtransport.
Noen høydepunkter:
-Stor terrasse og hagestue (ikke godkjent) som gir ekstra boltreplass
-Delikat lys stue
-Stilrene fargevalg og 1-stavsparkett
-Oppgraderte vinduer for bedre isolasjon
-Kjøkken med integrerte hvitevarer
-To soverom med gode oppbevaringsløsninger
-Tidløst bad
-Innbydende entré med direkte tilgang til bakgården
-Praktisk ekstern bod for ekstra lagringsplass
Velkommen til Klappmyssveien 63, en beliggenhet det skal være vanskelig å ikke trives i.
Området har gode skoler og barnehager, noe som gjør det enkelt for familier. Nærmeste barneskole, Skeie skole, ligger kun 12 minutters gange unna, mens ungdomsskolen Lunde er 1,8 kilometer unna. For de minste finnes Torsahagen, Husebøstykket og Skeiehagen barnehager, alle innen en 15-minutters radius. Her får barna en trygg og kort vei til skolehverdagen, samtidig som skolekvaliteten får svært gode tilbakemeldinger fra de lokalkjente.
For de som pendler til Stavanger sentrum eller andre nærliggende områder, er kollektivtilbudet utmerket. Busstoppet Husabøåkeren ligger kun 400 meter unna, og herfra går det flere ruter mot sentrum og nærområdene, inkludert linjene 1, X60 og X74. For ytterligere reisemuligheter er Stavanger stasjon en kort busstur unna.
Kiwi Øysenteret ligger kun en 9 minutters spasertur unna, mens Rema 1000 Hundvåg ligger litt lenger, men fortsatt praktisk til. Hundvågkrossen Senter, med apotek og andre tjenester, er også tilgjengelig, noe som gir et godt utvalg for hverdagsbehov uten å måtte reise langt.
Denne boligen har alt for de som ønsker å kombinere familieliv med enkel tilgang til byens bekvemmeligheter. Kom på visning og opplev hvorfor Klappmyssveien 63 kan bli ditt nye hjem!
- etg: entrè, gang, stue/spisestue, kjøkken og vaskerom.
- etg: trapp/gang, 2 soverom, bad og bod.
Boligen har hatt større oppgraderinger i ca 2019- 2022. Boligen er godt ivaretatt og gir ved gjennomsyn et godt helhetsinntrykk.
Se vedlagt nabolagsprofil for kart og oversikt over adkomst. Det vil bli skiltet med &Partners-skilt ved fellesvisning.
Egen oppmerket parkeringsplass på felles tomt. Det er el-bil lader tilknyttet parkeringsplassen.
Det gjøres oppmerksom på at det ikke finnes dokumentasjon som viser at hagestuen er søkt og godkjent av kommunen.
Kjøper påtar seg risikoen for fremtidig bruk og eventuelle pålegg relatert til dette, herunder om bruken lar seg godkjenne, og alle kostnader forbundet med dette.
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
-Har du ladeanlegg/ladeboks for el-bil i dag?
Smartly gjennom lyse.
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
OPPSUMMERING TILSTANDSRAPPORT
Tilstandsgrad (TG) tilsier hvilken tilstand objektet har i forhold til et definert referansenivå. For nærmere forklaring av tilstandsgrader se i tilstandsrapporten.
Følgende forhold har fått tilstandsgrad 3:
Våtrom > 1. Etasje > Vaskerom > Generell
Følgende forhold har fått tilstandsgrad 2:
Utvendig > Veggkonstruksjon - 2
Utvendig > Takkonstruksjon/Lof
Innvendig > Pipe og ildsted
Våtrom > 2. Etasje > Bad > Overflater vegger og himling
Våtrom > 2. Etasje > Bad > Overflater Gulv
Tekniske installasjoner > Vannledninger
Tekniske installasjoner > Avløpsrør
Følgende forhold har fått tilstandsgrad IU:
Våtrom > 1. Etasje > Vaskerom > Fukt i tilliggende konstruksjoner
Se vedlagt tilstandsrapport for ytterligere opplysninger.
Rekkehus med byggeår fra 1982. Boligen er oppført med støpt plate på mark og ringmur i betong. Trekonstruksjoner i yttervegger, som utvendig er kledd med tre kledning. Etasje skiller av tre bjelkelag. Saltak i trekonstruksjon tekket med takstein.
Byggemåte er opplyst av bygningssakkyndig ihht. vedlagt tilstandsrapport.
Denne tomten er felles tomt.
4085,20 kvm.
Det foreligger midlertidig brukstillatelse datert Midlertidig brukstillatelse gjelder for 15.5.1979. Følgende ble anmerket for at ferdigattest skulle kunne utstedes: Attest byingeniøren. I henhold til plan- og bygningsloven § 21-10 (5) utstedes det ikke lengre ferdigattest for tiltak det er søkt om før 1/1-98. Dette innebærer at byggverkene lovlig kan brukes og omsettes uten at det foreligger ferdigattest. Det betyr imidlertid ikke at ulovlige bygde tiltak blir lovlige.
Kortidsutleie av hele boligen uten styrets samtykke er tillatt i inntil 30 døgn pr. år jfr. Borettslagsloven 5-4.
Boligen er oppvarmet med ved og elektriske ovn.
Energikarakter: F - Oransje
Prisantydning kr 3 250 000,-
Andel fellesgjeld kr 620 327,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
500,00,- (Tingl.gebyr BRL-skjøte - Statens Kartverk)
500,00,- (Tingl.gebyr pantedokument BRL - Statens Kartverk)
9 950,00,- (Boligkjøperpakke (andel/aksje/eierseksjon))
7 981,00,- (Avklaring forkjøpsrett )
_______________________________________________________
Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld kr 3 889 258,-
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Av denne summen utgjør kr. 620 327,- andel fellesgjeld som vil følge andelen, men som ikke skal innbetales med oppgjøret. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kr. 5 223,- pr. mnd.
Fellesutgifter fordeles på følgende poster:
bl.a. utvendig vedlikehold, betjening av andelens fellesgjeld, forsikring av bygningen, internett og TV eventuelle tjenester for felles tomt, styrehonorar, forretningsførerhonorar, revisjonshonorar og kommunale avgifter.
Fellesutgifter fastsettes av styret, normalt for ett år i gangen. Ved behov kan styret øke fellesutgiftene. Opplysninger om fellesutgifter er gitt av forretningsfører ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven, fellesutgiftene kan derfor være endret uten at eiendomsmegler har fått melding om dette.
Kommunale avgifter er inkludert i andel fellesutgifter.
Andel fellesgjeld er kr. 620 327,- pr. 31.10.2024.
Selskapets totale gjeld er kr.
111 211 885,- pr.
31.10.2024.
Andel fellesformue utgjør kr. 33 852,- pr. 31.10.2024.
Lånenummer: 135650836, Husbanken
Annuitetslån, 4 terminer per år.
Rentesats per 31.10.2024: 4.68% pa.
Antall terminer til innfrielse: 99
Saldo per 31.10.2024: 11 816 885
Andel av saldo: 0
Første termin/første avdrag: 30.10.2019 ( siste termin 30.07.2049 )
Termin jan,april,juli og oktober
Heislån. Gjelder 85 av 120 andeler i blokker
Lånenummer: 81601875306, Danske Bank
Serielån, 4 terminer per år.
Rentesats per 31.10.2024: 5.27% pa.
Antall terminer til innfrielse: 193
Saldo per 31.10.2024: 61 084 500
Andel av saldo: 620 327
Første termin/første avdrag: 30.03.2023 ( siste termin 30.12.2072 ) 3 mnd nibor + 0,52% margin
Renovering - rekke
Lånenummer: 81601876655, Danske Bank
Serielån, 4 terminer per år. Rentesats per 31.10.2024: 5.27% pa.
Antall terminer til innfrielse: 193
Saldo per 31.10.2024: 38 310 500
Andel av saldo: 0
Første termin/første avdrag: 30.03.2023 ( siste termin 30.12.2072 ) 3 mnd nibor + 0,52% margin
Lån blokk.
Det gjøres oppmerksom på at fellesgjeld kan variere over tid som følge av beslutninger foretatt i sameiets styre og/eller generalforsamling.
Kvitodden borettslaget er medlem av Klare Finans AS vedrørende sikring mot tap av felleskostnader. Varighet av avtalen/oppsigelsesvilkår: Begge parter kan si opp avtalen med minimum 6 måneders varsel. Etter borettslagslovens bestemmelser skal vedtak om oppsigelse av avtalen gjøres av borettslagets generalforsamling. Tilbyder kan til enhver tid si opp en avtale om sikring av felleskostnader dersom borettslaget ikke lenger oppfyller de krav som er stilt i avtalen.
Primær formuesverdi kr. 826 631,00.
Sekundær formuesverdi kr. 3 141 196,00.
Gjeldende for ligningsåret 2022.
Kvitodden, Orgnr: 952 762 494
Forretningsfører: BATE Boligbyggelag.
Eier og eventuelle medeiere må være medlemmer i Bate før overtakelse kan registreres. Innmelding gjøres på bate.no.
Forkjøpsrett er forhåndsprøvd. Forkjøpsretten avklares dermed senest 5 virkedager etter at varsel om bud aksept til forretningsfører. Dersom eiendommen ikke blir solgt innen tre måneder etter at forkjøpsretten er prøvd må forkjøpsretten prøves på nytt, og nytt gebyr kan påløpe.
Eiendommen er forsikret i If Skadeforsikring med polisenr. SP562687.
Årsregnskapet for forrige periode (2023) viser:
Driftsinntekter kr. 13 917 973,-
Driftskostnader kr. 7 738 427,-
Finanskostnader kr. 4 917 408 ,-
Årsresultat kr. 1 262 138,-
Disponible midler for boligselskapet utgjør kr. 8 040 778,- per 31.12.2023.
Budsjett for 2024 viser et overskudd på kr. 636 789,-.
For nærmere detaljer vises det til spesifikasjoner i regnskap og noter.
Bare fysiske personer (enkeltpersoner) kan være andelseiere i borettslaget. Ingen fysiske personer kan eie mer enn en andel.
- En andelseier har rett til å overdra sin andel, men erververen må godkjennes av borettslaget for at ervervet skal bli gyldig overfor borettslaget.
- Bare personer som bor eller skal bo i boligen kan bli sameier i andel.
- Andelseieren kan ikke benytte boligen til annet enn boligformål uten styrets samtykke.
- Andelseieren kan ikke uten samtykke fra styret overlate bruken av boligen til andre.
- Utleie må godkjennes av styret og gis kun på gitte vilkår iht. vedtektene.
Det vises for øvrig til bestemmelser i vedtekter og husordensregler som er vedlagt salgsoppgaven.
Om du vurderer å legge inn bud, så sett deg inn i vedtekter, husordensregler, regnskap, budsjett og årsberetning.
Dyrehold er tillatt ifølge borettslagets husordensregler. Se vedlagte husordensregler for mer informasjon.
Eiendommen er tilknyttet offentlig vei, vann og avløp via private stikkledninger/anlegg.
Foruten om andel fellesgjeld, overdras andelen fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i sameiets eiendom som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr. Iht. burettslagslova § 5-20 har borettslaget legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav. Pantet er begrenset til 2G per bruksenhet.
Dnr. 16241, tgl. 11.11.1981 - Erklæring/avtale
STAVANGER KOMMUNE SKAL HA TILDELINGSRETT TIL 50% AV
BOLIGENE/LEILIGHETENE SOM STAVANGER BOLIGBYGGELAG V/
BORETTSLAGET KVITODDEN FØRER OPP PÅ EIENDOMMENE
GJELDER DENNE REGISTERENHETEN MED FLERE
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Det gjøres spesielt oppmerksom på at boligens tilbehør og løsøre ikke medfølger handelen med mindre dette fremkommer av nærværende prospekt. Hvitevarer medfølger der dette er spesielt angitt i salgsoppgaven. Fastmontert og innebygget kjøkken- og baderomsinnredning følger boligen. Med mindre annet er spesifisert i salgsoppgaven gjelder NEFs normgivende liste over løsøre og tilbehør.
Overtagelse skjer etter nærmere avtale og avtales normalt senest i forbindelse med budaksept. Vennligst oppgi ønsket overtagelsesdato i bud.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Selger har i forbindelse med salget tegnet boligselgerforsikring gjennom Anticimex forsikring. Selgers egenerklæringsskjema følger vedlagt salgsoppgaven og interessenter må sette seg inn i dette dokumentet før bud inngis. Boligselgerforsikringen dekker selges ansvar etter avhendingsloven. Dersom kjøper oppdager forhold ved eiendommen som man mener utgjør en mangel, vil Claims handling AS behandle reklamasjonen på vegne av selger. Forsikringsvilkår kan fås ved henvendelse til megler.
Sammen med Tryg har vi skreddersydd boligkjøperpakke slik at du kan være trygg på at du har alle forsikringene du trenger. Enten du har kjøpt hus, leilighet eller hytte. Denne gunstige pakken fra Tryg inkluderer også juridisk hjelp hvis du oppdager feil og mangler ved boligen utover det som er opplyst om.
Boligkjøperpakken inneholder innboforsikring, renteforsikring for situasjoner der kjøper ikke får solgt nåværende bolig, samt en flytteforsikring for alle de tre boligtypene. For hus og hytte omfatter den i tillegg bygningsforsikring hvor kostnader for å reparere eller gjenoppbygge huset ditt er inkludert.
Les mer om forsikringen i produktark for Boligkjøperpakke som ligger vedlagt i salgsoppgaven. Boligkjøperpakken må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøte. Kjøper mottar ingen særskilt faktura for Boligkjøperpakken siden kostnaden det første året legges til oppgjøret for kjøpesummen for boligen. Forsikringen kan deretter forlenges årlig i opp til totalt fem år. Megler/meglerforetak mottar honorar for denne formidlingen.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system, til megler David Harka per e-post harka@partners.no eller sms: +47 907 53 068. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 6-3. Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger. Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaskept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at hvis det foreligger vesentlig mislighold som bl.a. gir selger rett til å heve når det er gått 30 dager fra avtalt betalingstid, kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Kun fysiske personer kan være kjøper/borettshavere. Ingen kan eie mer enn en andel. Borettslagets vedtekter kan forutsette at kjøper blir godkjent av styret som ny eier.
Borettslagsmodellen innebærer at borettslaget eier eiendommen, mens andelseierne eier andeler i borettslaget som gir andelseier borett til en bestemt bolig. Andelseierne har ikke personlig ansvar for selskapets fellesgjeld, men boligselskapets løpende utgifter må dekkes av andelshaverne. Manglende innbetaling av fellesutgiftene som følge av andre andelshaveres mislighold, eller der boligselskapet sitter på fraflyttede og usolgte andeler, må dekkes av de øvrige andelseierne.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, tilstandsrapport, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informsajon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Verdi &Partners Sandnes sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på www.partners.no.
Eier er Tale Larsen.
Eiendommens adresse er Klappmyssveien 63.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 6, bnr. 659, andelsnr. 202 i Kvitodden i Stavanger.
Vårt oppdragsnummer er 203240046.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Provisjon 1,400 % av salgssummen inkl. mva (minimum 40 000 inkl. mva)
Foto - Basert på 15 bilder: 4 350,00
Markedspakke Standard: 14 900,00
Oppgjørskostnad: 7 900,00
Innhenting og gjennomgang - forretningsfører - opplysninger: 4 500,00
Opplysninger og gjennomgang av informasjon kommunen: 4 900,00
Servitutter innhenting og gjennomgang - pris pr. servitutt: 790,00
Kreditthonorar: 2 950,00
Grunnboksutskrift: 490,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Ansvarlig megler er Knut Richard Stjern, tlf: +47 997 72 244, stjern@partners.no