SOLGT | Innholdsrikt enderekkehus | 3 soverom | 2 stuer | Flott utsikt | God standard | Ettermiddag/kveldssol | Skjermet hage
Huset går over tre plan og har en gjennomført god standard. I første etasje finner du tre soverom og et flislagt bad. Stuen i andre etasje har store vindusflater og utgang til en solrik terrasse med flott utsikt. Stor skjermet ende hage. Kjøkkenet er romslig med god skap- og benkeplass samt plass til spisebord. Kjelleren byr på kjellerstue, vaskerom og gode lagringsmuligheter.
Her bor du med gode solforhold, trygge omgivelser og enkel tilgang til alt du trenger i hverdagen.
Velkommen til visning!
Presentert av
Visninger
Totalt bruksareal: 125,0 m²
- BRA-i: 125,0 m²
I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 44,0 m²
BRA-i: Internt bruksareal. BRA-e: Eksternt bruksareal. Dersom dette arealet befinner seg i sameie, borettslag, aksjesalg e.l. vil normalt sett disse arealene ikke være eid av boligen, de er kun disponert på salgstidspunktet. Arealet kan f. eks. omrokeres av styret i ettertid. BRA-b: Innglasset balkong. GUA: Gulvareal. ALH: Areal med lav himlingshøyde.
Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er oppgitt iht NS 3940 Areal- og volumberegninger av bygninger.
Velkommen til Muslingveien 38A – et ideelt hjem for barnefamilier som ønsker en trygg og praktisk hverdag. Med en skjermet beliggenhet i et populært boligområde på Hundvåg, får du her en kombinasjon av fredelige omgivelser og nærhet til alle nødvendige fasiliteter. Boligen ligger i en ende av rekken, noe som gir ekstra privatliv og uteplass – perfekt for aktive familier.
For barnefamilier er dette et område som virkelig legger til rette for en trygg og praktisk oppvekst. Muslingveien 38A ligger i nærheten av Skeie barneskole. Videre er det gangavstand til Skeiehagen barnehage, som har et godt omdømme og flotte uteområder. For eldre barn er Hundvåg ungdomsskole lett tilgjengelig, og bussforbindelser til videregående skoler i sentrum er gode.
Pendler du til jobb, eller ønsker enkel tilgang til sentrum? Hundvåg har hyppige bussavganger, og nærmeste busstopp, Kamskjellveien, ligger kun få minutters gange fra boligen. Herfra går bussrute 1 med hyppige avganger til Stavanger sentrum. Bybrua sikrer rask transport, slik at du kan være i sentrum på under 15 minutter med bil.
Alt du trenger i hverdagen finnes i umiddelbar nærhet. Dagligvarer handler du enkelt på Kiwi Øysenteret, Rema 1000 eller Coop Mega Hundvåg. For den aktive familien er Pulz treningssenter et utmerket alternativ, og treningssenteret ligger kun en kort kjøretur unna. I tillegg har Hundvåg senteret et godt utvalg av butikker, inkludert apotek og frisører.
Dette er en bolig som virkelig må oppleves! En perfekt kombinasjon av rolig strøk og sentrumsnær beliggenhet, med trygge oppvekstsvilkår for barna. Velkommen til visning – her kan drømme hjemmet ditt bli en realitet!
Boligen inneholder:
Kjeller: Gang/trapp, bad/vaskerom, kjellerstue, Bod
1. Etasje: Gang/trapp, bad, 3 Soverom
2. Etasje: Trapp/gang, stue/kjøkken
Se vedlagt nabolagsprofil for kart og oversikt over adkomst. Det vil bli skiltet med Verdi&Partners-skilt ved fellesvisning.
Boligen har mulighet for 2 parkeringsplasser i eget gårdsrom, ellers er det parkering på oppmerkede parkeringsplasser.
Styret har renovert bygningsmassen i borettslaget, med ferdigstillelse i 2021.
Bate avregner og fordeler felleskostnadene mellom selger og kjøper ved eierskifter. Kjøper skal betale felleskostnader fra og med overtakelsesdato, og mottar faktura i eget navn.
Kjellerstuen er ikke meldt bruksendring i originale plantegninger er den definert som brensel/Hobbyrom.
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
-Kjenner du til om det har vært utført arbeider på terrasse/garasje/tak/fasade? Faber bygg. All utvendig kledning, vinduer og dører skiftet i hele borettslaget i 2020. De bygget også ny veranda oppe.
-Kjenner du til om det er innredet/bruksendret/bygget ut kjeller eller loft eller andre deler av boligen? Var allerede innredet da vi kjøpte boligen.
-Kjenner du til om det foreligger skaderapporter, tidligere tilstandsvurderinger/rapporter eller målinger? Har tilstandsrapport fra da vi kjøpte boligen i 2013.
-Kjenner du til om det er/har vært sopp/råteskader/insekter/skadedyr i sameiet/laget/selskapet som f.eks. rotter, mus, maur eller lignende? Styret har informert for en del år tilbake at det var funnet rotter i en annen rekke lengre oppe i samme borettslag. Har ikke sett tegn her.
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
OPPSUMMERING TILSTANDSRAPPORT
Tilstandsgrad (TG) tilsier hvilken tilstand objektet har i forhold til et definert referansenivå. For nærmere forklaring av tilstandsgrader se i tilstandsrapporten.
Her kommer en oppsummering av TG i tilstandsrapporten:
TG 0: 1
TG 1: 17
TG 2: 14
TG 3: 0
TG IU: 0
Følgende forhold har fått tilstandsgrad 2:
-Utvendig > Taktekking
-Utvendig > Takkonstruksjon/Loft
-Innvendig > Overflater
-Innvendig > Innvendige trapper
-Våtrom > 1 Etasje > Bad > Overflater vegger og himling
-Våtrom > 1 Etasje > Bad > Overflater Gulv
-Våtrom > 1 Etasje > Bad > Sluk, membran og tettesjikt
-Våtrom > Kjeller > Bad/vaskerom > Overflater vegger og himling
-Våtrom > Kjeller > Bad/vaskerom > Overflater Gulv
-Våtrom > Kjeller > Bad/vaskerom > Sluk, membran og tettesjikt
-Tekniske installasjoner > Vannledninger - 2
-Tekniske installasjoner > Elektrisk anlegg
-Tomteforhold > Drenering
-Tomteforhold > Grunnmur og fundamenter
TAKSTMANN KOMMENTAR TIL AREALOPPMÅLING OG ROMBENEVNELSE:
-Balkong på 13 m2 andre etasje er medregnet under arealberegningen som åpent areal (TBA) Terrasseplatting på 31m2 i første etasje er medregnet under arealberegningen som BRA-e.
Se vedlagt tilstandsrapport for ytterligere opplysninger.
Tekket med betongtakstein fra byggeåret. Befaring er foretatt fra bakkenivå da det et var ikke mulig å overholde arbeidstilsynets forskrift § 17-21 ved bruk av stige. Det er ikke montert snøfangere iht. dagens tekniske forskrifter. Takrenner, beslag og ned løp antas fra 2020. Takkonstruksjon i tre. Reisverk i tre med tre kledning fra 2020. Vinduer med isolerglass fra 2020. Ytterdører i tre fra 2020. Balkong og terrasseplatting med terrassebord i tre. Rekkverk i tre. Terrasseplatting første etasje har slitasje og ujevnheter. TG1-TG.2
Byggemåte er opplyst av bygningssakkyndig ihht. vedlagt tilstandsrapport.
Denne tomten er felles eiet via borettslaget.
37258,00 kvm.
Det foreligger midlertidig brukstillatelse datert 14.10.71. Midlertidig brukstillatelse gjelder for gnr/bnr: 6/290.
Det gjøres oppmerksom på at det er begrenset adgang til å leie ut leiligheter i borettslag, jf. lov om borettslag §§5-5 og 5-6. Eiendommen kan i sin helhet leies ut iht. bestemmelser i vedtektene. Iht. borettslagsloven kap. 5 kan man etter godkjenning fra styret leie ut hele bostaden i inntil 3 år dersom eier selv har bodd i leiligheten minst ett av de siste to år. Styret kan kun nekte å godkjenne utleieforholdet dersom det foreligger saklig grunn til å nekte eller dersom leietaker selv ikke ville blitt godkjent som andelseier/kjøper.
Kortidsutleie av hele boligen uten styrets samtykke er tillatt i inntil 30 døgn pr. år jfr. Borettslagsloven §5-4.
Boligen er oppvarmet med strøm.
Energikarakter: F - Rød
Prisantydning kr 4 100 000,-
Andel fellesgjeld kr 501 217,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
500,00,- (Tingl.gebyr BRL-skjøte - Statens Kartverk)
500,00,- (Tingl.gebyr pantedokument BRL - Statens Kartverk)
9 950,00,- (Boligkjøperpakke (andel/aksje/eierseksjon))
8 213,00,- (Avklaring forkjøpsrett )
_______________________________________________________
Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld kr 4 620 380,-
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Av denne summen utgjør kr. 501 217,- andel fellesgjeld som vil følge andelen, men som ikke skal innbetales med oppgjøret. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kr. 6 464,- pr. mnd.
Fellesutgifter fordeles på følgende poster:
bl.a. utvendig vedlikehold, betjening av andelens fellesgjeld, forsikring av bygningen, internett og TV, eventuelle tjenester for felles tomt, styrehonorar, forretningsførerhonorar, revisjonshonorar og kommunale avgifter.
Fellesutgifter fastsettes av styret, normalt for ett år i gangen. Ved behov kan styret øke fellesutgiftene. Opplysninger om fellesutgifter er gitt av forretningsfører ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven, fellesutgiftene kan derfor være endret uten at eiendomsmegler har fått melding om dette.
Andel fellesgjeld er kr. 501 217,- pr. 13.02.2025.
Selskapets totale gjeld er kr.
50 550 831,- pr.
13.02.2025.
Andel fellesformue utgjør kr. 32 078,- pr. 31.12.2024.
Lånenummer: 16364659435
Lånegiver: DNB Bank ASA
Annuitetslån, 4 terminer per år
Rentesats pr. 13.02.2025: 5.54% p.a.
Saldo pr. 13.02.2025: 50 550 831
Andel av saldo: 501 217
Antall terminer til innfrielse: 107
Siste termin: 28.09.2051
Det gjøres oppmerksom på at fellesgjeld kan variere over tid som følge av beslutninger foretatt i sameiets styre og/eller generalforsamling.
Dersom kommunen har innført eiendomsskatt så baseres denne på markedsverdien minus bunnfradrag multiplisert med den promillesats som til enhver tid gjelder for den enkelte kommune (p.t 2-7 promille). Spørsmål om eiendomsskatt rettes til kommunen.
Borettslaget er medlem av Klare Finans AS vedrørende sikring mot tap av felleskostnader. Varighet av avtalen/oppsigelsesvilkår: Begge parter kan si opp avtalen med minimum 6 måneders varsel. Etter borettslagslovens bestemmelser skal vedtak om oppsigelse av avtalen gjøres av borettslagets generalforsamling. Tilbyder kan til enhver tid si opp en avtale om sikring av felleskostnader dersom borettslaget ikke lenger oppfyller de krav som er stilt i avtalen.
Primær formuesverdi kr. 1 065 090,00.
Sekundær formuesverdi kr. 4 260 358,00.
Gjeldende for ligningsåret 2023.
BORETTSLAGET SALTNES , Orgnr: 955 209 354
Forretningsfører: BATE Boligbyggelag.
Forkjøpsrett er forhåndsprøvd. Forkjøpsretten avklares dermed senest 5 virkedager etter at varsel om bud aksept til forretningsfører. Dersom eiendommen ikke blir solgt innen tre måneder etter at forkjøpsretten er prøvd må forkjøpsretten prøves på nytt, og nytt gebyr kan påløpe.
Eiendommen er forsikret i If Skadeforsikring med polisenr. SP562659.
Årsregnskapet for forrige periode (2023) viser:
Driftsinntekter kr. 6 896 936,-
Driftskostnader kr. 3 504 673,-
Årsresultat kr. 3 392 263,-
Disponible midler for boligselskapet utgjør kr. 3 562 037,- per 31.12.23.
Budsjett for 2024 viser et overskudd på kr. 330 304,-.
For nærmere detaljer vises det til spesifikasjoner i regnskap og noter.
For vedtekter se vedlegg i salgsoppgave.
Skal søkes om dyr i bolig. Det er tillatt med dyr i borettslaget Saltnes, under forutsetning av at eier aksepterer borettslagets regler for dyrehold. Dersom gode grunner taler for dyrehold, og det ikke er til ulempe for andre brukere av eiendommen, vil søknaden bli innvilget. Jfr. § 5-11, fjerde ledd i borettslagloven/§ 19 sjette ledd eierseksjonsloven. Søknaden skal være behandlet av styret innen 2 måneder fra den mottas styret. Avslag kan klages til generalforsamlingen. Eventuell klage skal skje skriftlig. Styret kan innkalle partene til samtaler i saken. Styret kan pålegge påklaget om å fjerne dyret. Signert erklæring om dyrehold vedlegges søknad.
Området er regulert til boligformål, kommunens arealdelplan og reg.kart, situasjonskart, målebrev etc. kan fås ved henvendelse til megler. Vi oppfordrer interessenter til å gjøre seg kjent med disse.
Eiendommen er tilknyttet offentlig vei, vann og avløp.
Foruten om andel fellesgjeld, overdras andelen fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i sameiets eiendom som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr. Iht. burettslagslova § 5-20 har borettslaget legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav. Pantet er begrenset til 2G per bruksenhet.
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Følgende tilbehør medfølger handelen:
(spesifiser særlig om hvitevarer, lamper, fastmonterte hyller.)
Det gjøres spesielt oppmerksom på at boligens tilbehør og løsøre ikke medfølger handelen med mindre dette fremkommer av nærværende prospekt. Hvitevarer medfølger der dette er spesielt angitt i salgsoppgaven. Fastmontert og innebygget kjøkken- og baderomsinnredning følger boligen. Med mindre annet er spesifisert i salgsoppgaven gjelder NEFs normgivende liste over løsøre og tilbehør.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Selger har i forbindelse med salget tegnet boligselgerforsikring gjennom Anticimex forsikring. Selgers egenerklæringsskjema følger vedlagt salgsoppgaven og interessenter må sette seg inn i dette dokumentet før bud inngis. Boligselgerforsikringen dekker selges ansvar etter avhendingsloven. Dersom kjøper oppdager forhold ved eiendommen som man mener utgjør en mangel, vil Claims handling AS behandle reklamasjonen på vegne av selger. Forsikringsvilkår kan fås ved henvendelse til megler.
Sammen med Tryg har vi skreddersydd boligkjøperpakke slik at du kan være trygg på at du har alle forsikringene du trenger. Enten du har kjøpt hus, leilighet eller hytte. Denne gunstige pakken fra Tryg inkluderer også juridisk hjelp hvis du oppdager feil og mangler ved boligen utover det som er opplyst om.
Boligkjøperpakken inneholder innboforsikring, renteforsikring for situasjoner der kjøper ikke får solgt nåværende bolig, samt en flytteforsikring for alle de tre boligtypene. For hus og hytte omfatter den i tillegg bygningsforsikring hvor kostnader for å reparere eller gjenoppbygge huset ditt er inkludert.
Les mer om forsikringen i produktark for Boligkjøperpakke som ligger vedlagt i salgsoppgaven. Boligkjøperpakken må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøte. Kjøper mottar ingen særskilt faktura for Boligkjøperpakken siden kostnaden det første året legges til oppgjøret for kjøpesummen for boligen. Forsikringen kan deretter forlenges årlig i opp til totalt fem år. Megler/meglerforetak mottar honorar for denne formidlingen.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system, til megler Knut Richard Stjern per e-post stjern@partners.no eller sms: +47 99 77 22 44. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 6-3. Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger. Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaskept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at dersom det foreligger vesentlig mislighold, har selger rett til å heve etter 30 dager fra avtalt betalingstid. Kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Kun fysiske personer kan være kjøper/borettshavere. Ingen kan eie mer enn en andel. Borettslagets vedtekter kan forutsette at kjøper blir godkjent av styret som ny eier.
Borettslagsmodellen innebærer at borettslaget eier eiendommen, mens andelseierne eier andeler i borettslaget som gir andelseier borett til en bestemt bolig. Andelseierne har ikke personlig ansvar for selskapets fellesgjeld, men boligselskapets løpende utgifter må dekkes av andelshaverne. Manglende innbetaling av fellesutgiftene som følge av andre andelshaveres mislighold, eller der boligselskapet sitter på fraflyttede og usolgte andeler, må dekkes av de øvrige andelseierne.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, tilstandsrapport, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informsajon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Verdi &Partners Sandnes sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på www.partners.no.
Eier er Annabelle Eeg Hansen og Arthur William Price.
Eiendommens adresse er Muslingveien 38A.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 6, bnr. 290, andelsnr. 81 i BORETTSLAGET SALTNES i Stavanger.
Vårt oppdragsnummer er 203250006.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Provisjon 1,300 % av salgssummen inkl. mva (minimum 40 000 inkl. mva)
Foto - Basert på 15 bilder: 4 350,00
Markedspakke Standard: 14 900,00
Oppgjørskostnad: 7 900,00
Innhenting og gjennomgang - forretningsfører - opplysninger: 4 500,00
Opplysninger og gjennomgang av informasjon kommunen: 4 900,00
Servitutter innhenting og gjennomgang - pris pr. servitutt: 790,00
Tilrettelegging: 9 900,00
Kreditthonorar: 2 950,00
Grunnboksutskrift: 490,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Meglers vederlag er avtalt til kr 116 476,
Ansvarlig megler er Knut Richard Stjern / +47 99 77 22 44/ stjern@partners.no.