Gjør boligjakten enklere med vår boligvarsling. Legg inn dine ønsker – vi sier fra så snart en eiendom som matcher dine kriterier legges ut for salg. Raskt, enkelt og helt gratis.
Totalt bruksareal: 178,0 m²
I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 64,0 m²
BRA-i: Internt bruksareal. BRA-e: Eksternt bruksareal. Dersom dette arealet befinner seg i sameie, borettslag, aksjesalg e.l. vil normalt sett disse arealene ikke være eid av boligen, de er kun disponert på salgstidspunktet. Arealet kan f. eks. omrokeres av styret i ettertid. BRA-b: Innglasset balkong. GUA: Gulvareal. ALH: Areal med lav himlingshøyde.
Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er oppgitt iht NS 3940 Areal- og volumberegninger av bygninger.
Velkommen til Tømmerhaugvegen 5 – en sjarmerende enebolig fra 1975 som har gjennomgått betydelige oppgraderinger i perioden 2018–2025. Boligen har en innbydende atmosfære og en fleksibel planløsning fordelt over to etasjer.
I hoveddelen i 1. etasje finner du stue, kjøkken, gang, bad og tre soverom. Underetasjen er i dag innredet med egen stue, kjøkken, bad/vaskerom, soverom og garderobe – noe som gir gode muligheter for ulike bruksbehov, enten du ønsker ekstra plass til familien eller en egen utleiedel.
Eiendommen ligger på en pent opparbeidet tomt med brosteinsbelagt innkjørsel og et hyggelig uteområde. Med veranda og balkong kan man nyte utendørsarealene og omgivelsene, og beplantning rundt hagen gir et lunt og skjermet uterom. Boligen er et flott utgangspunkt for å skape et drømmehjem – mange av de store oppgraderingene er allerede utført.
Velkommen til visning – opplev denne trivelige eiendommen selv!
Modernisering: Renovert 2 bad, vaskerom og 2 kjøkken. Boligen er renovert i sin helhet innvendig i perioden 2018-2025
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
Er boligen en del av et sameie eller borettslag?: Nei
Driver du med omsetning eller utvikling av eiendom?: Nei
Når kjøpte du boligen?: 2018
Har du selv bodd i boligen?: Ja, Ja
1. Har det vært feil på bad, vaskerom eller toalettrom?: Nei, ikke som jeg kjenner til
2. Er det utført arbeid på bad, vaskerom eller toalettrom?: Ja, Ja
2.1.1 Navn på arbeid: Nytt arbeid
2.1.2 Årstall: 2024
2.1.3 Hvordan ble arbeidet utført?: Faglært
2.1.4 Fortell kort hva som ble gjort av faglærte: Totalrenovering av 2 baderom og 1 vaskerom. Elektrisk av Svorka Støp/avretting og gulvbelegg av Byggfag Surnadal Rør utført selv som faglært rørlegger Baderomsplater utført selv sammen med faglært snekker.
2.1.5 Hvilket firma utførte jobben?: Byggfag Surnadal, Svorka
2.1.6 Har du dokumentasjon på arbeidet?: Ja, Ja
3. Har det lekket vann utenfra og inn, eller er det sett andre tegn til fukt?: Nei, ikke som jeg kjenner til
4. Er det utført arbeid på tak, yttervegg, vindu eller annen fasade?: Ja, Ja
4.1.1 Navn på arbeid: Nytt arbeid
4.1.2 Årstall: 2024
4.1.3 Hvordan ble arbeidet utført?: Ufaglært
4.1.7 Fortell kort hva som ble gjort av ufaglærte: Nye vindu i 2024, ny verandadør i 2019.
6. Har boligen kjeller, underetasje eller andre rom under bakken?: Ja, Ja
7. Er det observert vann eller fukt i kjeller, krypkjeller eller underetasje?: Nei, ikke som jeg kjenner til
8. Er det utført arbeid med drenering?: Nei, ikke som jeg kjenner til
9. Har det vært feil på det elektriske anlegget?: Nei, ikke som jeg kjenner til
10. Er det utført arbeid på det elektriske anlegget?: Ja, Ja
10.1.1 Navn på arbeid: Nytt arbeid
10.1.2 Årstall: 2025
10.1.3 Hvordan ble arbeidet utført?: Faglært
10.1.4 Fortell kort hva som ble gjort av faglærte: Komplett fornying av elektrisk anlegg og elektriske installasjoner i hele huset.
10.1.5 Hvilket firma utførte jobben?: Svorka
10.1.6 Har du dokumentasjon på arbeidet?: Ja, Ja
11. Har eiendommen privat vannforsyning (ikke tilknyttet det offentlige vannettet), septik, pumpekum, brønn, avløpskvern eller liknende?: Nei, ikke som jeg kjenner til
12. Har det vært feil på utvendige eller innvendige avløpsrør eller vannrør?: Nei, ikke som jeg kjenner til
13. Er det utført arbeid på utvendige eller innvendige avløpsrør eller vannrør?: Ja, Ja
13.1.1 Navn på arbeid: Nytt arbeid
13.1.2 Årstall: 2024
13.1.3 Hvordan ble arbeidet utført?: Faglært
13.1.4 Fortell kort hva som ble gjort av faglærte: Komplett fornying av røropplegg i hele huset, etter dagens standard. Arbeidet er utført av huseier som er faglært rørlegger.
13.1.5 Hvilket firma utførte jobben?: Ensima
13.1.6 Har du dokumentasjon på arbeidet?: Ja, Ja
14. Er det eller har det vært nedgravd oljetank på eiendommen?: Nei, ikke som jeg kjenner til
15. Har det vært feil på varmeanlegg eller ventilasjonsanlegg?: Nei, ikke som jeg kjenner til
16. Er det utført arbeid på varmeanlegg eller ventilasjonsanlegg?: Ja, Ja
16.1.1 Navn på arbeid: Nytt arbeid
16.1.2 Årstall: 2025
16.1.3 Hvordan ble arbeidet utført?: Faglært
16.1.4 Fortell kort hva som ble gjort av faglærte: Gulvvarme i hele huset sett bort fra soverom.
16.1.5 Hvilket firma utførte jobben?: Svorka
16.1.6 Har du dokumentasjon på arbeidet?: Ja, Ja
17. Er det tegn på setningsskader eller sprekker i for eksempel grunnmur eller fliser?: Nei, ikke som jeg kjenner til
18. Har det vært feil eller gjort endringer på ildsted eller pipe?: Ja, Ja
Beskriv feilen eller endringen: Ny ovn, med brannmursplate og plate på gulv.
19. Har det vært skadedyr i boligen eller andre bygninger på eiendommen?: Ja, Ja
Hva slags skadedyr og hva var omfanget?: Maur på vaskerommet første året vi bodde her (2018), siden da har vi ikke observert dette. Vi har også renovert vaskerommet i 2024.
21. Har det vært mugg, sopp eller råte i boligen eller andre bygninger på eiendommen?: Nei, ikke som jeg kjenner til
23. Mangler boligen eller andre bygninger brukstillatelse eller ferdigattest for søknadspliktige tiltak?: Nei, ikke som jeg kjenner til
24. Har du bygd på eller gjort om kjeller, loft eller annet til boligrom?: Nei
25. Selges eiendommen med utleiedel som leilighet, hybel eller lignende?: Ja, Ja
26. Er utleiedelen godkjent til beboelse av kommunen?: Ja, Ja
27. Er det utført radonmåling?: Nei, ikke som jeg kjenner til
28. Er det andre forhold av betydning eller sjenanse for eiendommen eller nærområdet?: Nei, ikke som jeg kjenner til
31. Har ufaglærte utført arbeid som normalt bør utføres av faglærte? Du trenger ikke gjenta noe du allerede har nevnt.: Nei, ikke som jeg kjenner til
32. Har du andre opplysninger om boligen eller eiendommen utover det du har svart?: Nei, ikke som jeg kjenner til.
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
Denne tomten er eiet.
971,20 kvm.
En pent opparbeidet tomt på ca. 971 m² med skrånende terreng, beplantet med plen, busker og trær. Innkjørsel og parkeringsområde er brosteinsbelagt.
- Tegninger benyttet til kontroll av lovlighet er datert 31.08.1971 hos Surnadal Bygningsråd.
- Underetasje: Matbod og vaskerom er slått sammen. Bod i hybel benyttes i dag som garderobe. Det krever søknad om bruksendring
- 1. etasje: Det er åpnet mellom entre, stue og soverom. Wc, bad, deler av entre og deler av soverom er endret til bad. Ikke krav å om å søke bruksendring.
- Veranda med utgang på stue er ikke på tegninger.
Den krever søknad/melding ut fra størrelse og høyde.
- Info: Terrasse/veranda forbundet med bygning: Terrassen/veranda kan ha en høyde på inntil 1,0 meter fra eksisterende terreng, og kan ikke stikke lenger ut enn 4,0 meter fra bygningens yttervegg, også kalt fasadeliv. Terrassen kan ha et rekkverk på inntil 1,2 meter, men kan ikke være overbygd. Avstanden til nabogrensen skal være minst 1,0 meter, men ofte må du har større avstand grunnet byggegrenser eller andre begrensninger.
- Det foreligger ingen ferdigattest for denne bygningen hos kommunen. Midlertidig brukstillatelse er gitt 16.05.1975
- Info: Det er ikke lenger mulig å få ferdigattest for tiltak som er omsøkt før 1. januar 1998. Dersom bygget er omsøkt og godkjent fra Byggesakskontoret, vil det ikke være ulovlig å bruke bygningen selv om ferdigattest mangler. Eventuelle ulovlige byggetiltak vil ikke automatisk være godkjent i slike saker, og tegningene som lå til grunn for byggetiltaket er de som fortsatt gjelder. Det er da byggets eier som er ansvarlig for at bygget er utført i tråd med tillatelsen.
- Info - Hva er en bruksendring?
Å bruksendre er å endre bruk av et rom fra en tillatt bruk til en annen. Dette kan kreve søknad og tillatelse. Du har for eksempel en søknadspliktig bruksendring om du: - Endrer et rom fra tilleggsdel (for eksempel bod) til hoveddel (for eksempel stue) eller omvendt.
Deler av boligen er utleid, og arealet er godkjent for beboelse. Utleie av deler av egen bolig er ikke et søknadspliktig tiltak, dog er det en forutsetning at bruken av arealene er i tråd med tidligere godkjenninger, samt at det er intern forbindelse mellom hoveddelen og det arealet som leies ut. Dette følger av plan- og bygningsloven. Det gjøres oppmerksom på at arealet som er utleid ikke er godkjent som en egen enhet, og etablering av en ny selvstendig boenhet er et søknadspliktig tiltak som vil kunne utløse tekniske og formelle krav, bl.a vil det være krav til at enheten skal ha alle hovedfunksjonene for bolig, ha egen inngang, samt at det ikke er en intern forbindelse mellom boenhetene. Megler kan ikke gi noen garanti for at en ev. søknad om en selvstendig enhet vil bli godkjent av kommunen.
Selger estimerer en leieinntekt på ca. 8 500 ,- NOK pr. måned. Hybelen er i dag utleid innad i familien, og oppsigelsestiden i eksisterende leieforhold er på 3 måneder.
Boligen er oppvarmet med varme i gulv på alle rom unntatt soverom. Det er varmepumpe og peisovn i stue/kjøkken/gang. Videre oppvarming ved elektrisitet.
Energikarakter: E - Gul
Innvendige vannledninger er av plast (rør i rør). Det er besiktiget i rørskap som er plassert i bod/teknisk rom i underetasjen. Det er montert vannstoppventil med vannføler i fordelingsskap, på gulv i teknisk rom og på begge kjøkken som sikring ved evt. lekkasje.
Det er avløpsrør av plast.
Boligen har naturlig ventilasjon via klaffventiler og ventiler i vindu.
Det er installert varmepumpe.
Plassering: Stue/kjøkken
Leverandør: Toshiba
Elektrisk tilkobling: Fast med sikkerhetsbryter
Produksjonsår: 2018
Service utført: Utført 2024
Høiax varmtvannstank som er på ca. 200 liter som er plassert på teknisk rom.
Sikringsskap er plassert i bod/teknisk rom med automatsikringer, overspenningsvern og AMS Strømmåler. Hovedsikring på 40 AMP. Åpent og skjult anlegg.
Brannmelder i hver etasje og i leiligheten. Brannslukker i 1. etasje og i leiligheten underetasjen.
Prisantydning kr 3 990 000,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
99 750,00,- (Dokumentavgift)
545,00,- (Tingl.gebyr pantedokument)
545,00,- (Tingl.gebyr skjøte)
19 900,00,- (Boligkjøperpakke - selveid bolig/fritid (Valgfri))
19 900,00,- (Boligkjøperpakken Gjensidige)
_______________________________________________________
4 130 640,- Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld
_______________________________________________________
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kr. 18 580,- for 2024.
De kommunale avgiftene fordeles på følgende poster:
AB.GEBYR VATN: 216,50,-
FORBRUKSGEBYR VATN: 750,13,-
AB.GEBYR AVLØP: 568,11,-
FORBRUKSGEBYR AVLØP: 612,-
EIENDOMSSKATT: 918
FEIEAVGIFT: 892,-
MVA:702,08,-
Renovasjon kommer utenom og ligger på: kr. 7 293,47,-
Feieavgift er planlagt økt fra 866,- kr pr. år til 892,- kr. Pr år
Dersom kommunen har innført eiendomsskatt så baseres denne på markedsverdien minus bunnfradrag multiplisert med den promillesats som til enhver tid gjelder for den enkelte kommune (p.t 2-7 promille). Spørsmål om eiendomsskatt rettes til kommunen.
Primær formuesverdi kr. 289 628,00.
Sekundær formuesverdi kr. 1 158 513,00.
Gjeldende for ligningsåret 2024.
Eiendommen er forsikret i Gjensidige Forsikring ASA med polisenr. 95278161.
Eiendommen overdras fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i eiendommen som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr.
Dnr. , tgl. 02.12.1971 - BESTEMMELSE OM GJERDE
Med flere bestemmelser Rett for kommunen til å anlegge og vedlikeholde ledninger m.m.
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Selger ønsker overtagelse februar 2025.
Overtagelse skjer etter nærmere avtale og avtales normalt senest i forbindelse med budaksept. Vennligst oppgi ønsket overtagelsesdato i bud.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Selger har tegnet Boligselgerforsikring levert av Gjensidige. Forsikringen dekker selgers ansvar etter avhendingsloven begrenset oppad til kr. 14 000 000,-. Egenerklæringsskjema er vedlagt salgsoppgaven og interessenter oppfordres til å gjennomgå dette før bud inngis.
Sammen med Gjensidige har vi skreddersydd et gunstig forsikringskonsept for deg som kjøper bolig.
Kjøpere (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Pakken inkluderer bl.a. husforsikring, innboforsikring Pluss, dobbel rentedekning, flytteforsikring og boligkjøperforsikring som gir deg juridisk bistand dersom du ønsker å reklamere på boligkjøpet.
Kjøpere (ikke juridiske personer) kan også velge å kun tegne Boligkjøperforsikring.
Boligkjøperpakken/Boligkjøperforsikring må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøtet.
Produktark for Boligkjøperpakken og Boligkjøperforsikring ligger vedlagt i salgsoppgaven. Ta kontakt med megler for ytterligere informasjon.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger. Det informeres om at det ikke er angrerett ved kjøp av eiendom og ved aksept av bud er bindende avtale mellom selger og kjøper inngått.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. Eiendomsmeglingsloven § 6-8 (3). Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger.
Eiendomsmegler har ikke lov til å formidle hemmelige bud eller bud med forbehold som hindrer megler i å formidle budet til andre enn selger, jf eml 6-8 (3). Slike bud vil derfor ikke bli formidlet til selger.
Eiendomsmegler er iht eml § 6-8(6) pålagt å gjennomføre kontroll av budgivernes finansiering. Dersom det ikke er mulig for megler å gjennomføre dette før aksept av bud plikter megler å advare selger om risiko knyttet til dette.
Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaksept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at dersom det foreligger vesentlig mislighold, har selger rett til å heve etter 30 dager fra avtalt betalingstid. Kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, tilstandsrapport, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informasjon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Nedal & Partners, Surnadal/Sunndal sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på foretakets hjemmeside.
Eiendommens adresse er Tømmerhaugvegen 5.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 49, bnr. 88 i Surnadal.
Vårt oppdragsnummer er 191250013.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Provisjon 1,200 % av salgssummen inkl. mva (minimum 47 900 inkl. mva)
Tilrettelegging : 17 950,00
Visninger pr.stk : 2 590,00
Nedal & Partners Markedspakke Standard: 19 350,00
Grunnpakke : 3 650,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Meglerforetaket mottar betaling for tilleggstjenester som tilbys i sammenheng med eiendomshandelen. Dette gjelder blant annet strømleverandører, boligkjøperprodukter, boligalarm o.l.). For ordens skyld gjøres det oppmerksom på at Hjem.no eies av eiendomsmeglingsforetakene og oppdragstaker kan ha en mindre aksjepost i eierselskapet Bomega AS.
Ansvarlig megler er Håkon Eidem / +47 41 55 26 04 / hakon.eidem@partners.no.
Oppdragstakers forretningsadresse er Skeivegen 22, 6650 SURNADAL. Org. nr. 829602792.