Gjør boligjakten enklere med vår boligvarsling. Legg inn dine ønsker – vi sier fra så snart en eiendom som matcher dine kriterier legges ut for salg. Raskt, enkelt og helt gratis.
Totalt bruksareal: 78,0 m²
I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 14,0 m²
BRA-i: Internt bruksareal. BRA-e: Eksternt bruksareal. Dersom dette arealet befinner seg i sameie, borettslag, aksjesalg e.l. vil normalt sett disse arealene ikke være eid av boligen, de er kun disponert på salgstidspunktet. Arealet kan f. eks. omrokeres av styret i ettertid. BRA-b: Innglasset balkong. GUA: Gulvareal. ALH: Areal med lav himlingshøyde.
Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er oppgitt iht NS 3940 Areal- og volumberegninger av bygninger.
Velkommen til Sandvikbakken 28 – en bolig med en flott beliggenhet i det ettertraktede Sandvika/Aspervika-området! Her får du det beste av begge verdener: Rolige omgivelser med naturskjønne turmuligheter, samtidig som du har kort vei til servicetilbud, skoler og kollektivtransport.
Dagligvarehandelen gjøres enkelt på Rema 1000 Aspervik. Ønsker du et større utvalg, ligger Spar Hana kun 5 minutter unna med bil. I tillegg finner du Maxi Sandnes, et kjøpesenter med et bredt utvalg av butikker.
Med Gravarstunet busstopp kun 100 meter unna, har du tilgang til linje 26, som tar deg raskt til Sandnes sentrum og videre forbindelser. Sandnes sentrum rutebilstasjon ligger kun 8 minutter unna med bil eller buss, hvor du kan ta F5 eller L5 til Stavanger på mindre enn 20 minutter.
For barnefamilier er dette et trygt og godt område med et solid skoletilbud. Aspervika skole (1.-7. trinn) ligger kun omtrent 10 minutters gange unna, mens Øygard ungdomsskole (8.-10. trinn) er en kort kjøretur unna. Videregående elever har Vågen videregående skole og Gand videregående skole innen kort rekkevidde med buss. Espira Sandtoppen naturbarnehage og Espira Taremareby barnehage ligger rett rundt hjørnet, noe som gir stor fleksibilitet for barnefamilier.
Denne boligen må oppleves! Med sin flotte kombinasjon av beliggenhet, nærhet til servicetilbud og flotte rekreasjonsmuligheter er dette en ypperlig mulighet. Velkommen på visning!
Boligen inneholder:
3. etasje: Entré/gang, Bad/vaskerom, Stue/kjøkken, 2 Soverom, Bod/hobbyrom
Se vedlagt nabolagsprofil for kart og oversikt over adkomst. Det vil bli skiltet med Verdi &Partners-skilt ved fellesvisning.
Parkering er kun tillatt på oppmerkede parkeringsplasser.
Full informasjon om parkering finnes i ordensregler vedlagt i salgsoppgave.
Månedlige felleskostnader som ikke er spesifiserte, dekker boligselskapets driftskostnader. For ytterligere spesifikasjon, vennligst se regnskapet i årsrapporten.
Pliktig medlemskap for andelseierne for Einerhålå borettslag som er tilknyttet Bate boligbyggelag har samtlige andelseiere i borettslaget pliktig medlemskap i boligbyggelaget, så lenge de er andelseiere i borettslaget.
Dette er et frittstående borettslag og forkjøpsrett for OBOS medlemmer gjelder ikke.
Det er pliktig medlemskap i Bate for alle andelseiere samt forkjøpsrett for BATE sine medlemmer.
Boden er omgjort til et hobbyrom pr dags dato. Det er ikke søkt eller meldt om planendringer.
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
-Kjenner du til om det er utført arbeid på bad/våtrom? Carlsen elektro, rørlegger larsen , murermester myhre og den forrige eier. Varmtvannsbereder er skiftet i 2020,dusjkabinett skiftet i 2017 av rørlegger sunde. Badet, fliselegging, rørlegging og elektrisk i ca 2008 tror jeg. Vi skiftet varmtvannsbereder i 2020 og dusjkabinett i 2017
-Foreligger det dokumentasjon på arbeidene? Bare egenerklæring fra forrige eiere og mailer fra 2017 og 2020
-Kjenner du til om det er/har vært insekter/skadedyr i boligen som f.eks. rotter, mus, skjeggkre, maur eller lignende? Var mistanke om mus/rotter boretslaget fikk ordnet beslag rundt bygget for hindring av å få krypdyr inn i bygget, sjekk sluke satt inn. Ingen tegn etter dette.
-Kjenner du til om det har vært utført arbeider på terrasse/garasje/tak/fasade? Lagt treterrase.
-Kjenner du til om det er/har vært utført arbeider på el-anlegget eller andre installasjoner (f.eks. oljetank, sentralfyr, ventilasjon)? Rejlers elsikkerhet. Kontroll av el anlegg i 2023
-Foreligger det samsvarserklæring for hele eller deler av det elektriske anlegget (i henhold til forskrift om lavspenningsanlegg)? Ja er godkjent pr mail.
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
OPPSUMMERING TILSTANDSRAPPORT
Tilstandsgrad (TG) tilsier hvilken tilstand objektet har i forhold til et definert referansenivå. For nærmere forklaring av tilstandsgrader se i tilstandsrapporten.
Her kommer en oppsummering av TG i tilstandsrapporten:
TG 0: 1
TG 1: 10
TG 2: 10
TG 3: 0
TG IU: 4
Følgende forhold har fått tilstandsgrad 2:
-Innvendig > Overflater
-Tekniske installasjoner > Vannledninger
-Tekniske installasjoner > Avløpsrør
-Tekniske installasjoner > Ventilasjon
-Tekniske installasjoner > Elektrisk anlegg
-Våtrom > 3. Etasje > Bad/vaskerom > Overflater vegger og himling
-Våtrom > 3. Etasje > Bad/vaskerom > Overflater Gulv
-Våtrom > 3. Etasje > Bad/vaskerom > Sluk, membran og tettesjikt
-Våtrom > 3. Etasje > Bad/vaskerom > Sanitærutstyr og innredning
-Kjøkken > 3. Etasje > Stue/kjøkken > Overflater og innredning
Følgende forhold har fått tilstandsgrad IU:
-Utvendig > Taktekking
-Utvendig > Nedløp og beslag
-Utvendig > Veggkonstruksjon
-Utvendig > Takkonstruksjon/Loft
Se vedlagt tilstandsrapport for ytterligere opplysninger.
Betongkonstruksjon med tett tekke. Takrenner, beslag og nedløp er fra byggeåret. Yttervegger i betong med kledning og reisverk i tre ut mot balkong. Ytterkledning er av nyere dato. Takkonstruksjon i betong. Vinduer i tre med isolerglass fra 2011-2012. Ytterdører i tre av ukjent alder. Balkongdør fra 2011-2012. Balkong med terrassebord i tre fra ca. 2021. Rekkverk i tre og betong. Areal 14m2.
Byggemåte er opplyst av bygningssakkyndig ihht. vedlagt tilstandsrapport.
Denne tomten er eiet av borettslaget.
4660,00 kvm.
Ferdigattest datert 20.12.1990. Ferdigattest gjelder for gnr. 37 bnr. 613.
Ferdigattest for bruksendring av bod til soverom datert 14.12.2023.
Boligen er oppvarmet med strøm.
Energikarakter: D - Rød
Prisantydning kr 2 400 000,-
Andel fellesgjeld kr 378 024,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
545,00,- (Tingl.gebyr BRL-skjøte - Statens Kartverk)
545,00,- (Tingl.gebyr pantedokument BRL - Statens Kartverk)
9 950,00,- (Boligkjøperpakke (andel/aksje/eierseksjon))
8 212,00,- (Avklaring forkjøpsrett )
8 213,00,- (Avklaring forkjøpsrett (1))
_______________________________________________________
Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld kr 2 805 489,-
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Av denne summen utgjør kr. 378 024,- andel fellesgjeld som vil følge andelen, men som ikke skal innbetales med oppgjøret. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kr. 7 908,- pr. mnd.
Fellesutgifter fordeles på følgende poster:
bl.a. utvendig vedlikehold, betjening av andelens fellesgjeld, forsikring av bygningen, TV, eventuelle tjenester for felles tomt, styrehonorar, forretningsførerhonorar, revisjonshonorar og kommunale avgifter.
Fellesutgifter fastsettes av styret, normalt for ett år i gangen. Ved behov kan styret øke fellesutgiftene. Opplysninger om fellesutgifter er gitt av forretningsfører ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven, fellesutgiftene kan derfor være endret uten at eiendomsmegler har fått melding om dette.
Andel fellesgjeld er kr. 378 024,- pr. 25.03.2025.
Selskapets totale gjeld er kr.
15 848 664,- pr.
25.03.2025.
Andel fellesformue utgjør kr. 52 480,- pr. 25.03.2025.
Lånenummer: 96887169869
Lånegiver: Svenska Handelsbanken AB
Annuitetslån, 4 terminer pr. år.
Rentesats pr. 25.03.2025: 5,84% p.a.
Saldo pr. 25.03.2025: 13 667 666
Siste termin: 30.06.2036
Lånenummer: 96887178736
Lånegiver: Svenska Handelsbanken AB
Annuitetslån, 4 terminer pr. år.
Rentesats pr. 25.03.2025: 5,84% p.a.
Saldo pr. 25.03.2025: 2 180 998
Siste termin: 30.03.2044
Det gjøres oppmerksom på at fellesgjeld kan variere over tid som følge av beslutninger foretatt i sameiets styre og/eller generalforsamling.
Primær formuesverdi kr. 743 518,00.
Sekundær formuesverdi kr. 2 974 070,00.
Gjeldende for ligningsåret 2023.
Einerhålå Borettslag, Orgnr: 947 181 408
Forretningsfører: Obos eiendomsforvaltning.
Borettslaget og medlemmer av Bate har 20 dagers forkjøpsrett. Denne boligen er utlyst parallelt.
Eiendommen er forsikret i Gjensidige Forsikring med polisenr. 87935145.
Årsregnskapet for forrige periode (2022) viser:
Driftsinntekter kr. 3 287 430,-
Driftskostnader kr. 1 862 376,-
Årsresultat kr. 1 425 054,-
Disponible midler for boligselskapet utgjør kr. 2 778 852,- per 31.12.22
Budsjett for 2024 viser et overskudd på kr. 437 961,-.
For nærmere detaljer vises det til spesifikasjoner i regnskap og noter.
Bare fysiske personer (enkeltpersoner) kan være andelseiere i borettslaget. Ingen fysiske personer kan eie mer enn en andel.
- En andelseier har rett til å overdra sin andel, men erververen må godkjennes av borettslaget for at ervervet skal bli gyldig overfor borettslaget.
- Bare personer som bor eller skal bo i boligen kan bli sameier i andel.
- Andelseieren kan ikke benytte boligen til annet enn boligformål uten styrets samtykke.
- Andelseieren kan ikke uten samtykke fra styret overlate bruken av boligen til andre.
- Utleie må godkjennes av styret og gis kun på gitte vilkår iht. vedtektene.
Det vises for øvrig til bestemmelser i vedtekter og husordensregler som er vedlagt salgsoppgaven.
Om du vurderer å legge inn bud, så sett deg inn i vedtekter, husordensregler, regnskap, budsjett og årsberetning.
Følgende vedlikeholdsarbeider er gjennomført:
-El-sjekk i alle leiligheter 2023
-Dyrene skal ikke være til sjenanse for andre.
-Dyrene skal merkes med halsbånd.
-Hunder skal altid være i bånd. Fjern etterlatenskaper fra lagets eiendom.
-Ved skriftlige klager fra naboene vurderer styret hvilke tiltak som skal settes i verk. Styret kan om nødvendig forlange husdyr fjernet.
Området er regulert til boligformål, kommunens arealdelplan og reg.kart, situasjonskart, målebrev etc. kan fås ved henvendelse til megler. Vi oppfordrer interessenter til å gjøre seg kjent med disse.
Eiendommen er tilknyttet offentlig vei, vann og avløp.
Foruten om andel fellesgjeld, overdras andelen fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i sameiets eiendom som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr. Iht. burettslagslova § 5-20 har borettslaget legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav. Pantet er begrenset til 2G per bruksenhet.
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Det gjøres spesielt oppmerksom på at boligens tilbehør og løsøre ikke medfølger handelen med mindre dette fremkommer av nærværende prospekt. Hvitevarer medfølger der dette er spesielt angitt i salgsoppgaven. Fastmontert og innebygget kjøkken- og baderomsinnredning følger boligen. Med mindre annet er spesifisert i salgsoppgaven gjelder NEFs normgivende liste over løsøre og tilbehør.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Selger har i forbindelse med salget tegnet boligselgerforsikring gjennom Anticimex forsikring. Selgers egenerklæringsskjema følger vedlagt salgsoppgaven og interessenter må sette seg inn i dette dokumentet før bud inngis. Boligselgerforsikringen dekker selges ansvar etter avhendingsloven. Dersom kjøper oppdager forhold ved eiendommen som man mener utgjør en mangel, vil Claims handling AS behandle reklamasjonen på vegne av selger. Forsikringsvilkår kan fås ved henvendelse til megler.
Sammen med Tryg har vi skreddersydd boligkjøperpakke slik at du kan være trygg på at du har alle forsikringene du trenger. Enten du har kjøpt hus, leilighet eller hytte. Denne gunstige pakken fra Tryg inkluderer også juridisk hjelp hvis du oppdager feil og mangler ved boligen utover det som er opplyst om.
Boligkjøperpakken inneholder innboforsikring, renteforsikring for situasjoner der kjøper ikke får solgt nåværende bolig, samt en flytteforsikring for alle de tre boligtypene. For hus og hytte omfatter den i tillegg bygningsforsikring hvor kostnader for å reparere eller gjenoppbygge huset ditt er inkludert.
Les mer om forsikringen i produktark for Boligkjøperpakke som ligger vedlagt i salgsoppgaven. Boligkjøperpakken må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøte. Kjøper mottar ingen særskilt faktura for Boligkjøperpakken siden kostnaden det første året legges til oppgjøret for kjøpesummen for boligen. Forsikringen kan deretter forlenges årlig i opp til totalt fem år. Megler/meglerforetak mottar honorar for denne formidlingen.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger. Det informeres om at det ikke er angrerett ved kjøp av eiendom og ved aksept av bud er bindende avtale mellom selger og kjøper inngått.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system, til megler Knut Richard Stjern per e-post stjern@partners.no eller sms: +47 99 77 22 44. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 6-3. Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger. Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaskept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at dersom det foreligger vesentlig mislighold, har selger rett til å heve etter 30 dager fra avtalt betalingstid. Kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Kun fysiske personer kan være kjøper/borettshavere. Ingen kan eie mer enn en andel. Borettslagets vedtekter kan forutsette at kjøper blir godkjent av styret som ny eier.
Borettslagsmodellen innebærer at borettslaget eier eiendommen, mens andelseierne eier andeler i borettslaget som gir andelseier borett til en bestemt bolig. Andelseierne har ikke personlig ansvar for selskapets fellesgjeld, men boligselskapets løpende utgifter må dekkes av andelshaverne. Manglende innbetaling av fellesutgiftene som følge av andre andelshaveres mislighold, eller der boligselskapet sitter på fraflyttede og usolgte andeler, må dekkes av de øvrige andelseierne.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, tilstandsrapport, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informsajon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Verdi &Partners Sandnes sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på www.partners.no.
Eiendommens adresse er Sandvikbakken 28.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 37, bnr. 627, andelsnr. 137 i Einerhålå Borettslag i Sandnes.
Vårt oppdragsnummer er 203250035.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Provisjon 1,500 % av salgssummen inkl. mva
Foto - Basert på 15 bilder: 4 500,00
Markedspakke Standard: 16 900,00
Oppgjørskostnad: 7 900,00
Innhenting og gjennomgang - forretningsfører - opplysninger: 4 500,00
Opplysninger og gjennomgang av informasjon kommunen: 4 900,00
Servitutter innhenting og gjennomgang - pris pr. servitutt: 790,00
Tilrettelegging: 19 900,00
Grunnboksutskrift: 490,00
Hjem.no (Inkludert i Standard, Premium og Deluxe-markedspakke): 0,00
&Partners Digital boligannonsering (Inkludert i Standard, Premium og Deluxe-markedspakke): 0,00
SIKT: 4 500,00
2 visninger: 3 980,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Ansvarlig megler er Knut Richard Stjern / +47 99 77 22 44/ stjern@partners.no.