Gjør boligjakten enklere med vår boligvarsling. Legg inn dine ønsker – vi sier fra så snart en eiendom som matcher dine kriterier legges ut for salg. Raskt, enkelt og helt gratis.
Totalt bruksareal: 64,0 m²
I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): m²
BRA-i: Internt bruksareal. BRA-e: Eksternt bruksareal. Dersom dette arealet befinner seg i sameie, borettslag, aksjesalg e.l. vil normalt sett disse arealene ikke være eid av boligen, de er kun disponert på salgstidspunktet. Arealet kan f. eks. omrokeres av styret i ettertid. BRA-b: Innglasset balkong. GUA: Gulvareal. ALH: Areal med lav himlingshøyde.
Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er oppgitt iht NS 3940 Areal- og volumberegninger av bygninger.
Verdi &Partners har gleden av å kunne presentere en meget fin leilighet beliggende i 5. etasje i Valen 3. En moderne, praktisk, innbydende leilighet med romslig vinterhage. Her bor du moderne og lettstelt, med umiddelbar nærhet til alt Randaberg sentrum har å by på.
Her kan du ta heisen ned inn felles lukket parkeringsanlegg med en fast parkeringsplass med installert el-bil lader.
Heisen opp fra bakkeplan eller parkeringskjeller til toppetasjen 5.etg., inn til leiligheten via felles gang.
En kommer inn i leiligheten i en romslig gang, hvor det er god plass til å henge fra seg yttertøy. Her er det godt å komme hjem og hyggelig og ønske gjester velkommen. Praktisk bod med mye lagringsplass.
Videre byr leiligheten på en praktisk planløsning med to soverom, lekkert romslig bad, stue/kjøkken i åpen løsning og vinterhage som fungerer som en ekstra stue eller forlengelse av stue/kjøkken om en åpner glassdøren.
Leiligheten har en lys fin og moderne stil med delikate fargevalg og fin parkett på gulv. Fint Norema kjøkken står i stil til resten av leiligheten. Kjøleskapet medfølger handelen.
Badet er helfliset i nøytrale, tidløse fliser.
Det er også vært å nevne disse høydepunkter:
- Sentralt plassert med gangavstand til alt du trenger
- Vinterhage
- Heis
- Fast parkeringsplass
- Fjernvarme
- 2 soverom
- Luftig takhøyde
- Store vindusflater som slipper inn mye naturlig lys og skaper god romfølelse
- Praktisk planløsning
- Lyst moderne, lekkert kjøkken
- Helfliset fint bad
- Lagringsbod i garasjeanlegg
- Fin utsikt m/sjøgløtt
Dette er en leilighet som kombinerer stil, komfort og beliggenhet på en meget bra måte.
Meld deg på visning i dag – denne muligheten forsvinner raskt! Velkommen!
Valen 3 har en sentral beliggenhet i et etablert og populært boligområde like utenfor Randaberg sentrum. Her bor en med gangavstand til alt Randaberg sentrum har å by på av dagligvarebutikker, nisjebutikker, ulike servicetilbud og spisesteder, Vinmonopol, apotek m.m. I området finner man både skoler og barnehager, samt idrettsanlegg med fotballbane, svømmeanlegg og tennishall.
For den turglade finnes det en rekke flotte turområder i nærområdet som Sandestranden, Hålandsvannet og turstien ved Tungenes fyr eller bare rusle en tur på Viste stranden og kjenne den myke sanden mellom tærne og høre på bølgeskvulp.
God offentlig kommunikasjon fra sentrum. I tillegg er Stavanger sentrum kun en 10-15 minutters kjøretur unna. Dette er virkelig en trivelig plass å bo.
5.etg.: Gang, bod, bad, to soverom, vinterhage og stue/kjøkken i åpen løsning.
I tillegg er det sportsbod i garasjeanlegget.
Se vedlagt nabolagsprofil for kart og oversikt over adkomst. Det vil bli skiltet med &Partners-skilt ved fellesvisning.
Det medfølger en fast parkeringsplass med installert el-bil lader.
Det betales a-konto beløp på kr 400,- pr.mnd. for el-bil lader. Dette avregnes etter forbruk en gang årlig.
Det er også avsatt plasser til gjesteparkering i garasjeanlegget.
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
OPPSUMMERING TILSTANDSRAPPORT
Tilstandsgrad (TG) tilsier hvilken tilstand objektet har i forhold til et definert referansenivå. For nærmere forklaring av tilstandsgrader se i tilstandsrapporten.
Oppsummering av avvik med tilstandsgrad 2 (TG2) og tilstandsgrad 3 (TG3) fra vedlagt tilstandsrapport:
Følgende bygningsdeler har fått TG2 (vesentlig avvik) i tilstandsrapporten:
Våtrom:
- Fallforhold (gulv): Ikke tilstrekkelig fall på gulv i dusjsonen, påvist vannansamling på gulv etter vanntest. Forholdet kan føre til økt fuktbelastning og misfarging i flisfuger.
Følgende bygningsdeler har fått TG3 (store eller alvorlige avvik) i tilstandsrapporten:
Det ble ikke funnet noen punkter med denne tilstandsgraden i rapporten.
Se vedlagt tilstandsrapport for ytterligere opplysninger.
Leilighetsbygg fra 2018. Leilighet i 5.etg. Etasjeskille av betong. Vinduer med tre-lags glass. Yttervegger av trekonstruksjoner. Balansert ventilasjon. Fjernvarme. Sportsbod i U.etg. Parkeringsplass i lukket garasjeanlegg.
Byggemåte er opplyst av bygningssakkyndig ihht. vedlagt tilstandsrapport.
Denne tomten er felles eiet.
489,90 kvm.
Det foreligger ferdigattest datert 2022
Det gjøres oppmerksom på at det er begrenset adgang til å leie ut leiligheter i borettslag, jf. lov om borettslag §§5-5 og 5-6. Eiendommen kan i sin helhet leies ut iht. bestemmelser i vedtektene. Iht. borettslagsloven kap. 5 kan man etter godkjenning fra styret leie ut hele bostaden i inntil 3 år dersom eier selv har bodd i leiligheten minst ett av de siste to år. Styret kan kun nekte å godkjenne utleieforholdet dersom det foreligger saklig grunn til å nekte eller dersom leietaker selv ikke ville blitt godkjent som andelseier/kjøper.
Boligen er oppvarmet med varme i gulv på bad og fjernvarme radiator i stue/kjøkken.
Andelseiere betaler to akontobeløp, ett for vannforbruk og ett for fjernvarme oppvarming. Balansert ventilasjon.
Energikarakter: D - Grønn
Energiforbruk foregående år var 3 398 kwh.
Energiforbruket er opplyst av selger og vil variere fra husstand til husstand.
Prisantydning kr 1 690 000,-
Andel fellesgjeld kr 1 792 500,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
545,00,- (Tingl.gebyr BRL-skjøte - Statens Kartverk)
545,00,- (Tingl.gebyr pantedokument BRL - Statens Kartverk)
9 950,00,- (Boligkjøperpakke (andel/aksje/eierseksjon))
_______________________________________________________
Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld kr 3 493 540,-
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Av denne summen utgjør kr. 1 792 500,- andel fellesgjeld som vil følge andelen, men som ikke skal innbetales med oppgjøret. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kr. 9 539,- pr. mnd.
Fellesutgifter fordeles på følgende poster:
Styrehonorar, forretningsførerhonorar, revisjon, vaktmestertjenester, kommunale avgifter, administrasjonskostnader, energi/strøm fellesområde, utvendig drift/vedlikehold, renter for andel felles lån og tv/internett.
I tillegg kommer fjernvarme og varmtvann som pd. betales via felleskostnader på kr 500,-. Dette avregnes årlig etter forbruk. Styre er i gang med en prosess for å få installert måler på hver enkelt leilighet og forbruke vil da bli fakturert direkte til eier. Dette kan medføre abonnementsgebyr fra ekstern leverandør.
I tillegg betales det kr 400,- for a-konto el-bil lader som avregnes etter forbruk.
Pr. dd. betales det ikke avdrag for andel av felles lån. Dette vil starte 01.01.2027.
Forretningsfører opplyser:
Denne andelen har lån i Husbanken, hvor de starter med betaling av avdrag 01.01.2027.
Avdrag vil mest sannsynlig ligge rundt kr 3000-3500,- kan ikke gi et mer nøyaktig beløp.
Det er derfor knutet usikkerhet til dette estimatet fra forretningsfører.
Fellesutgifter fastsettes av styret, normalt for ett år i gangen. Ved behov kan styret endre på fellesutgiftene. Opplysninger om fellesutgifter er gitt av forretningsfører ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven, fellesutgiftene kan derfor være endret uten at eiendomsmegler har fått melding om dette.
Betales vis felleskostnader til borettslaget.
Andel fellesgjeld er kr. 1 792 500,- pr. 27.05.2025.
Selskapets totale gjeld er kr.
36 150 000,- pr.
27.05.2025.
Husbanken - 4,62%
Annuitetslån (IN), Info pr 31.03.25 2 36 150 000
Løpetid 27.11.18 -31.12.48
Eiendomsskatt er inkludert i månedlig felleskostnad.
Iht. opplysninger gitt av forretningsfører, tilbyr borettslaget individuell nedbetaling av andel fellesgjeld (IN-ordning), noe som innebærer at den enkelte andelseier gis adgang til å betale ned på fellesgjelden som er knyttet til den aktuelle andelen og derigjennom få lavere månedlige felleskostnader. Det gjøres imidlertid oppmerksom på at det kan være fastsatt betingelser for når en nedbetaling kan skje, minimumsbeløp, bestemte tidspunkt m.v., samt at det kan påløpe ekstrakostnader for overkurs dersom borettslaget har inngått en avtale om fastrente e.l. Andelen overdras med den fellesgjeld som fremgår av salgsoppgaven.
Borettslaget har sikringsordning via sitt forsikringsselskap Gjensidige.
Forsikringen dekker konstatert økonomisk tap påført forsikringstaker
som følge av andelseieres mislighold av felleskostnader, i en periode på
maksimum 24 måneder regnet fra den måneden
tapet først oppstod.
Primær formuesverdi kr. 861 160,00.
Sekundær formuesverdi kr. 3 444 640,00.
Gjeldende for ligningsåret 2023.
VALAHAUG BORETTSLAG, Orgnr: 920 600 492
Forretningsfører: Viden .
I følge vedtektene er det krav om styregodkjennelse av ny eier. Styret kan kun nekte godkjenning på saklig grunnlag.
Dersom kjøper ikke blir godkjent, og dette ikke skyldes forhold på selgers side, må boligen/andelen/aksjene videreselges for kjøpers regning.
Vedtekter og husordensregler følger som vedlegg til salgsoppgaven.
Borettslaget har intern forkjøpsrett. Det vil etter bud aksept meldes til syre for utlysing av forkjøpsretten.
Frist for å gjøre forkjøpsretten gjeldende er 20 dager fra borettslaget mottar meldingen om at andelen er solgt.
Eiendommen er forsikret i Gjensidige Forsikring med polisenr. 92951691.
Årsregnskapet for forrige periode (2024) viser:
Driftsinntekter kr. 13 323 915,-
Driftskostnader kr. 3 893 503,-
Årsresultat kr. 110 907,-
For nærmere detaljer vises det til spesifikasjoner i regnskap og noter.
Se vedlegg i salgsoppgaven.
Det er lov med dyrehold så lenge ikke dyret er til ulempe for andre i blokken.
Man skal sørge for at sitt dyr ikke påvirker andre i form av støy eller skremmende atferd. Hunder skal derfor holdes i bånd på fellesarealene. Det er en selvfølge at man alltid plukker opp/tørker opp etter eget dyr på fellesarealer og uteområde. Dyr skal ikke urinere eller luftes i garasjeanlegg.
Eventuelle klager på dyrehold må skje skriftlig, og styret kan innkalle alle partene i saken til samtale.
Eiendommen ligger i et område regulert til bolig. Det er regulert inn flere boligbygg på eiendommen nor for valen 3. Kopi av situasjonskart, målebrev, reguleringsplaner m/bestemmelser etc. ligger vedlagt i salgsoppgaven eller kan fås ved henvendelse til megler. Vi oppfordrer interessenter til å gjøre seg kjent med disse.
Vann | Eiendommen er tilknyttet offentlig vann via private stikk- og fellesledninger. Vi gjør oppmerksom på at private ledninger vedlikeholdes for eiers regning. For private fellesledninger er der normalt tilknyttet solidarisk vedlikeholdsplikt.
Avløp | Eiendommen er tilknyttet offentlig avløpsnett via private stikk- og fellesledninger. Vi gjør oppmerksom på at private ledninger vedlikeholdes for eiers regning. For private fellesledninger er der normalt tilknyttet solidarisk vedlikeholdsplikt.
Vei | Adkomst skjer via offentlig vei
Foruten om andel fellesgjeld, overdras andelen fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i sameiets eiendom som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr. Iht. burettslagslova § 5-20 har borettslaget legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav. Pantet er begrenset til 2G per bruksenhet.
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Følgende tilbehør medfølger handelen:
Integrerte hvitevarer og kjøleskap medfølger handelen.
Det gjøres spesielt oppmerksom på at boligens tilbehør og løsøre ikke medfølger handelen med mindre dette fremkommer av nærværende prospekt. Hvitevarer medfølger der dette er spesielt angitt i salgsoppgaven. Fastmontert og innebygget kjøkken- og baderomsinnredning følger boligen. Med mindre annet er spesifisert i salgsoppgaven gjelder NEFs normgivende liste over løsøre og tilbehør.
Overtagelse skjer etter nærmere avtale og avtales normalt senest i forbindelse med budaksept. Vennligst oppgi ønsket overtagelsesdato i bud.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Selger har i forbindelse med salget tegnet boligselgerforsikring gjennom Anticimex forsikring. Selgers egenerklæringsskjema følger vedlagt salgsoppgaven og interessenter må sette seg inn i dette dokumentet før bud inngis. Boligselgerforsikringen dekker selges ansvar etter avhendingsloven. Dersom kjøper oppdager forhold ved eiendommen som man mener utgjør en mangel, vil Claims handling AS behandle reklamasjonen på vegne av selger. Forsikringsvilkår kan fås ved henvendelse til megler.
Sammen med Tryg har vi skreddersydd boligkjøperpakke slik at du kan være trygg på at du har alle forsikringene du trenger. Enten du har kjøpt hus, leilighet eller hytte. Denne gunstige pakken fra Tryg inkluderer også juridisk hjelp hvis du oppdager feil og mangler ved boligen utover det som er opplyst om.
Boligkjøperpakken inneholder innboforsikring, renteforsikring for situasjoner der kjøper ikke får solgt nåværende bolig, samt en flytteforsikring for alle de tre boligtypene. For hus og hytte omfatter den i tillegg bygningsforsikring hvor kostnader for å reparere eller gjenoppbygge huset ditt er inkludert.
Les mer om forsikringen i produktark for Boligkjøperpakke som ligger vedlagt i salgsoppgaven. Boligkjøperpakken må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøte. Kjøper mottar ingen særskilt faktura for Boligkjøperpakken siden kostnaden det første året legges til oppgjøret for kjøpesummen for boligen. Forsikringen kan deretter forlenges årlig i opp til totalt fem år. Megler/meglerforetak mottar honorar for denne formidlingen.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger. Det informeres om at det ikke er angrerett ved kjøp av eiendom og ved aksept av bud er bindende avtale mellom selger og kjøper inngått.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system, til megler Therese Kane per e-post kane@partners.no eller sms: +47 47 34 50 33. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 6-3. Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger. Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaskept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at dersom det foreligger vesentlig mislighold, har selger rett til å heve etter 30 dager fra avtalt betalingstid. Kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Kun fysiske personer kan være kjøper/borettshavere. Ingen kan eie mer enn en andel. Borettslagets vedtekter kan forutsette at kjøper blir godkjent av styret som ny eier.
Borettslagsmodellen innebærer at borettslaget eier eiendommen, mens andelseierne eier andeler i borettslaget som gir andelseier borett til en bestemt bolig. Andelseierne har ikke personlig ansvar for selskapets fellesgjeld, men boligselskapets løpende utgifter må dekkes av andelshaverne. Manglende innbetaling av fellesutgiftene som følge av andre andelshaveres mislighold, eller der boligselskapet sitter på fraflyttede og usolgte andeler, må dekkes av de øvrige andelseierne.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, tilstandsrapport, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informsajon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Verdi &Partners Sandnes sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på www.partners.no.
Eiendommens adresse er Valen 3.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 49, bnr. 915, andelsnr. 52 i VALAHAUG BORETTSLAG i Randaberg.
Vårt oppdragsnummer er 203250074.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Provisjon 1,500 % av salgssummen inkl. mva (minimum 40 000 inkl. mva)
Foto - Basert på 15 bilder: 5 220,00
Markedspakke Standard: 16 900,00
Tilrettelegging: 19 900,00
Kreditthonorar: 2 950,00
Andre kostnader (med forretningsfører): 22 500,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Ansvarlig megler er Therese Kane / +47 47 34 50 33/ kane@partners.no.