Gjør boligjakten enklere med vår boligvarsling. Legg inn dine ønsker – vi sier fra så snart en eiendom som matcher dine kriterier legges ut for salg. Raskt, enkelt og helt gratis.
Totalt bruksareal: 234,0 m²
I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 84,0 m²
BRA-i: Internt bruksareal.
BRA-e: Eksternt bruksareal.
Se vedlagte planskisser/byggetegninger for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er ikke oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er beregnet ut i fra godkjente byggetegninger, avvik kan forekomme.
Kvaliteter ved boligen det er verdt å merke seg:
- Stue- og kjøkkenløsning på tilsammen 72 kvm.
- Ekstra takhøyde (2,7 meter), kombinert med glassfasade gir en særs god romopplevelse.
- Stort og eksklusivt eikekjøkken fra JKE design i hovedbolig
- Kvalitetshvitevarer fra Siemens med blant annet avtrekk i platetopp, integrerte fullstørrelse kjøl- og fryseskap.
- 2 fullt flislagte baderom i hoveddel (i tillegg til vaskerom) med eksklusiv innredning fra JKE, god bruk av downlights, badekar, dusjvegger og delikate flisvalg(60x60 ekte terrazzoflis).
- Nordpeis Lisboa vedovn med glass på 3 sider, luftspyling og vednisje.
- 4 soverom i hoveddel, mulighet for 5.
- Listefritt og bruk av 1-stavs kvalitetslaminat med behqagelig varme i de fleste rom.
- Massive kvalitetsdører, Sweedoor Unique med dempelist.
- Interiørkonsulent engasjert for å skape en lun og tidsriktig fargepalett.
- Utvidet elektrisk pakke med god bruk av downlights, gulvvarme stue og kjøkken, utvendig stikk, belysning i carport, utenfor huset og i hagen.
- Innbydende utleiedel med høy standardleveranse gir gode inntekter. Nabo leier ut lik leilighet for kr 12.500,- per mnd.
- Påkostede utomhusarealer med terrasse som omkranser hele huset, ferdigplen på begge sider. Støttemurer, hekk og belysning.
- Vedlikeholdsfri kledning i jernvitrolbehandlet malmfuru.
- Tomten er ordnet med eget gårds- og bruksnummer, med tillegg av andel i fellesområde og lekeplass.
- Stort fellesareal med lekeapparat og sittegrupper.
- Det etableres felles søpplehus for boligene vår/sommer 2026.
Lenker til de ulike flisvalgene:
-Flis hall; Ekte, hel terrazzo fra Marmi Scala i Verona - Verde Alpi (Resin) 60x60
https://www.marmiscala.co.uk/material/verde-alpi-resin/
-Flis baderom 2.etg; Ekte, hel terrazzo fra Marmi Scala i Verona - Bianco Islanda 60x60 https://www.marmiscala.co.uk/material/bianco-islanda/
-Flis baderom 1etg; Casalgrande Padana, Pietre di Paragone - Gre Bianco 60x60
https://www.casalgrandepadana.com/product/pietre-di-paragone
-Flis vaskerom; Casalgrande Padana, Pietre di Paragone - Gre Bianco 60x60
https://www.casalgrandepadana.com/product/pietre-di-paragone
Boligen inneholder:
1. etasje (Hoveddel): Entre, vaskerom, baderom, gjesterom, soverom, bod og carport.
1. etasje (Utleiedel): Stue, gang, baderom og bod.
2. etasje: Stue, gang, baderom og 2 soverom.
Se vedlagt nabolagsprofil for kart og oversikt over adkomst. Det vil bli skiltet med &Partners-skilt ved fellesvisning.
Parkering i carport med lader for elbil, samt oppstillingsplasser på egen tomt.
Det er opprettet en egen konto for veilag. Det er Nytt Hjem Eiendomsutvikling som styrer dette per dags dato. Ny eier betaler inn et etableringsgebyr for veilaget på kr. 10 000,-.
Det betales en kontingent på ca. kr. 3000,- pr. år.
Kontingenten dekker bla. brøyting og strøing av felles vei.
Det er pliktig deltagelse for vedlikehold av felles vei og lekeplass.
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
13. Har du ladeanlegg/ladeboks for elbil i dag?
- Ja, i carport.
17. Selges eiendommen med utleiedel, leilighet, hybel eller tilsvarende?
- Separat utleiedel.
17.1. Er ovenfornevnte godkjent hos bygningsmyndighetene?
- Eiendommen er oppført i tråd med søknad.
24. Er det andre forhold av betydning ved eiendommen som kan være relevant for kjøper å vite om (f.eks. rasfare, tinglyste forhold eller private avtaler)?
- Felles veilag, eier 1/5 av fellesareal.
Tilleggskommentar:
Boligen er nylig ferdigstilt, september 2025. Følger 5 års nybyggaranti.
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
Denne tomten er eiet.
417,50 kvm.
Man eier også en ideell andel på 1/5 av gnr. 104, bnr. 791. Her ligger felles lekeplass og adkomstvei.
Det foreligger ferdigattest for 3 eneboliger i kjede, samt. riving og flytting av garasje, utbedring av adkomstvei, nytt va-anlegg og oppføring av støttemur, datert 18.08.2025.
Deler av boligen kan leies ut, og arealet er godkjent for beboelse. Utleie av deler av egen bolig er ikke et søknadspliktig tiltak, dog er det en forutsetning at bruken av arealene er i tråd med tidligere godkjenninger, samt at det er intern forbindelse mellom hoveddelen og det arealet som leies ut. Dette følger av plan- og bygningsloven. Det gjøres oppmerksom på at arealet som leies ut ikke er godkjent som en egen enhet, og etablering av en ny selvstendig boenhet er et søknadspliktig tiltak som vil kunne utløse tekniske og formelle krav, bl.a vil det være krav til at enheten skal ha alle hovedfunksjonene for bolig, ha egen inngang, samt at det ikke er en intern forbindelse mellom boenhetene. Megler kan ikke gi noen garanti for at en ev. søknad om en selvstendig enhet vil bli godkjent av kommunen.
Boligen er oppvarmet med vedfyring og elektrisitet.
Varmekabler på alle flislagte gulv, samt kjøkken og stue hoveddel.
Energikarakter: B - Oransje
Energiforbruket vil variere fra husstand til husstand.
Prisantydning kr 12 500 000,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
54 150,00,- (Dokumentavgift)
545,00,- (Tinglysing skjøte)
545,00,- (Tinglysing pantedok. pr. stk)
15 900,00,- (HELP Boligkjøperforsikring)
2 800,00,- (HELP PLUSS)
10 000,00,- (Etableringsgebyr for veilag)
_______________________________________________________
12 583 940,- Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld
_______________________________________________________
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kommunen opplyser om at det ikke er avregnet kommunale avgifter for eiendommen siden boligen ikke har vært tatt i bruk - og kommunen ikke har noen reelle erfaringstall for vann/avløpsforbruk.
Faste løpende utgifter for denne boligen er strøm, bygg- og innboforsikring og kommunale avgifter. Strøm og forsikring varierer ut ifra personlig forbruk og ønsker.
Eiendomsskatt inngår i kommunale avgifter.
Ifølge Skatteetaten er det ikke beregnet formuesverdi for denne boligen, det må påregnes med beregnet formuesverdi ved eierskifte.
Skatteetaten beregner boligverdi (beregnet markedsverdi for bolig) basert på SSBs statistiske opplysninger om omsatte boliger. I beregningen tas det hensyn til boligens beliggenhet, areal, byggeår og type bolig. Boligens boligverdi er lik boligens areal multiplisert med kvadratmeterpris basert på statistikk over omsatte boliger. Formuesverdien er en gitt prosentandel av denne boligverdien. Formuesverdien av primærboliger settes normalt til 25 prosent av boligverdien og 70 prosent av det som overstiger 10 millioner, for sekundærboliger er forsmuesverdien 100 prosent.
Ved hjelp av Skatteetatens kalkulator kan man beregne en stipulert formuesverdi for boligen, denne finner man på www.skattetaten.no.
Beløpene er ment som en foreløpig pekepinn på verdi og det tas forbehold om korrekt utregning.
Eiendommen er forsikret med egen husforsikring.
Fra overtakelse må kjøper ha tegnet egen bygnings-, innbo- og løsøreforsikring.
Eiendommen ligger i et område som er regulert til boligbebyggelse ihht reguleringsplan r20210020, "Olav Duuns veg 10 og 12".
Eiendommen ligger i et området som i Kommuneplanens arealdel 2022-2034 (27.03.2025) er avsatt til øvrige byggeområder (Byggesone 3).
Ved spørsmål kontakt Trondheim kommune.
Plankart med tilhørende reguleringsbestemmelser følger vedlagt i salgsoppgaven. Interessenter oppfordres til å gjøre seg kjent med disse.
Eiendommen er tilknyttet offentlig vei, vann og avløp via private stikkledninger/anlegg.
Eiendommen overdras fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i eiendommen som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr.
Dnr. 984026, tgl. 22.08.2025 - Bestemmelse om vann/kloakk, veg, adkomstrett, bebyggelse, elektriske ledninger/kabler og fiber-/data-/telekabel.
Gjensidig rett Bestemmelse om vedlikehold av anlegg/ledninger mm. GJELDER DENNE REGISTERENHETEN MED FLERE
Meglers kommentar: Det foreligger en tinglyst erklæring mellom eiendommene gnr. 104 bnr. 2359, 2375, 2376 og 791 i Trondheim kommune som regulerer gjensidige rettigheter og plikter mellom partene. Erklæringen gir eierne av gnr. 104 bnr. 2359, 2375 og 2376 gjensidig rett til å legge, ha liggende, bruke og vedlikeholde vann- og avløpsrør, kummer, trekkrør samt strøm-, telefon- og fiberledninger over hverandres eiendommer. Videre gis eierne av gnr. 104 bnr. 2359, 2375 og 2376 rett til adgang til egen eiendom for vedlikehold av bebyggelse som ligger i nabogrensen, samt rett til plassering og vedlikehold av mur i nabogrense.
Eier av gnr. 104 bnr. 791 gir i tillegg eierne av gnr. 104 bnr. 2359, 2375 og 2376 rett til adkomst over sin eiendom, med pliktig deltakelse i vedlikehold av denne.
Dnr. 24204, tgl. 01.10.1985 - Bestemmelse om veg
Best. om vedlikehold m.v. GJELDER DENNE REGISTERENHETEN MED FLERE
Meglers kommentar: Det foreligger en tinglyst erklæring om veirett mellom eiendommene gnr. 104 bnr. 212 og 791 (avgivende eiendommer) samt gnr. 104 bnr. 142, 516 og 517 (mottakende eiendommer) i Trondheim kommune. Erklæringen gir eiendommene gnr. 104 bnr. 142, 516 og 517 veirett til den vei som er opparbeidet på gnr. 104 bnr. 211, på følgende vilkår. Det skal ikke etableres flere boenheter på eiendommene gnr. 104 bnr. 142, 516 og 517 enn det som foreligger på tidspunktet for erklæringen. Eierne av disse eiendommene skal betale kr 20 000 til eier av gnr. 104 bnr. 212 som sin andel av kostnadene til opparbeidelsen av veien. Videre skal eiendommene dele det fremtidige vedlikeholdet av veien likt, med en halvpart på hver eiendom. Partene skal også delta likt i snøbrøyting og annet nødvendig vedlikehold. Dersom ytterligere eiendommer eller boenheter senere gis veirett, skal kostnader til vedlikehold fordeles forholdsmessig mellom alle berørte parter.
Dnr. 153943, tgl. 06.02.2019 - Bestemmelse om veg
GJELDER DENNE REGISTERENHETEN MED FLERE
Meglers kommentar: Tillegget til erklæringen om veirett, datert 28. november 2018, gjelder eiendommene gnr. 104 bnr. 142, 212 og 791 i Trondheim. Partene er enige om at punkt 1 i erklæringen fra 12. juli 1985, som begrenset antall boenheter, skal slettes. Øvrige punkter opprettholdes uendret. Etter endringen gis gnr. 104 bnr. 142, samt fremtidige utskilte parseller, rett til kjøreadkomst over gnr. 104 bnr. 212 og 791 via eksisterende privat vei til offentlig veg. Endringen er signert av partene og tinglyst som tillegg til erklæringen fra 1985.
Dnr. 4548, tgl. 23.03.1977 - Registrering av grunn
Registrering av grunn
Meglers kommentar:
Erklæringen, datert 31. januar 1977 og tinglyst 23. mars 1977 med dagboknummer 4548, gjelder kart- og oppmålingsforretning for gnr. 104 bnr. 43 i Trondheim. Forretningen ble rekvirert av hjemmelshaver og utført av Trondheim Oppmålingsvesen. Grensene ble fastsatt i samsvar med plankontorets påtegning av 10. januar 1977 og ligger innenfor regulert område. Dokumentet beskriver eiendommens grenser og størrelse med referanse til Trondheim koordinatsystem av 1905.
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
I salgsoppgaven finner du NEF sin standardliste «Oversikt over løsøre og tilbehør». Listen gjelder med mindre annet er særskilt oppgitt i salgsoppgaven. Dersom noe som står på listen ikke finnes på eiendommen, følger det heller ikke med. Med mindre annet er opplyst, medfølger integrerte hvitevarer på kjøkken. Alt løsøre og utstyr som medfølger overdras uten garantier, utover eventuell gjenværende leverandørgaranti. Kjøper må påregne at det kan være hull og merker etter innredning eller utstyr som ikke følger med.
Overtagelse skjer etter nærmere avtale og avtales normalt senest i forbindelse med budaksept. Vennligst oppgi ønsket overtagelsesdato i bud.
Byggvask er gjennomført i forbindelse med ferdigstillelse av bolig, ytterligere rengjøring vil ikke bli gjennomført.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Selger har ikke anledning til å tegne boligselgerforsikring, men selgers egenerklæringsskjema følger som vedlegg til salgsoppgaven. Kjøper gjøres oppmerksom på den særskilte risiko ved ev mangelskrav, ettersom selger ikke har tegnet boligselgerforsikring.
Kjøper har anledning til å tegne Boligkjøperforsikring. Det er en rettshjelpsforsikring som gir trygghet og profesjonell juridisk hjelp dersom det oppdages uventede feil eller mangler ved boligen de neste fem årene.
Boligkjøperforsikring tegnes senest på kontraktsmøtet.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger. Det informeres om at det ikke er angrerett ved kjøp av eiendom og ved aksept av bud er bindende avtale mellom selger og kjøper inngått.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. Eiendomsmeglingsloven § 6-8 (3). Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger.
Eiendomsmegler har ikke lov til å formidle hemmelige bud eller bud med forbehold som hindrer megler i å formidle budet til andre enn selger, jf eml 6-8 (3). Slike bud vil derfor ikke bli formidlet til selger.
Eiendomsmegler er iht eml § 6-8(6) pålagt å gjennomføre kontroll av budgivernes finansiering. Dersom det ikke er mulig for megler å gjennomføre dette før aksept av bud plikter megler å advare selger om risiko knyttet til dette.
Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaksept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at dersom det foreligger vesentlig mislighold, har selger rett til å heve etter 30 dager fra avtalt betalingstid. Kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Da eiendommen ikke er eldre enn 12 måneder og ferdigattest utstedt 18.08.2025, er utbyggers 1 års befaring ikke utført.
Det er fra utbygger stilt § 12 garanti iht. bustadoppføringslovens bestemmelser til sikkerhet for evt. mangelskrav iht. gjeldende lovverk.
I henhold til avhendingsloven § 2-11, Garanti for oppfylling av avtalen, vil salg av nyoppført bolig som er solgt innen 6 måneder etter ferdigstillelse av boligen, utløse at selger plikter å stille garanti i samsvar med bustadoppføringslova § 12, dette såfremt salg er i ledd med næringsvirksomhet og kjøperen er forbruker. Tidspunkt for ferdigstillelse er satt til utstedelse av midlertidig brukstillatelse.
For avtaler som omfatter rett til grunn jfr bustadoppføringslova §1 første ledd bokstav b, skal garantien gjelder fram til 5 år etter overtakelse og dekke en sum som minst svarer for 5 % av vederlaget. For krav som blir gjort gjeldende før overtakelse kan, vil garantisummen være 3 % av vederlaget.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informasjon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Nylander &Partners, Lilleby sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Nylander & Partners AS samarbeider med Nidaros Sparebank som kan tilby lån med konkurransedyktige betingelser. Hvis ønskelig formidler vi gjerne kontakt. Nylander & Partners mottar ikke godtgjørelse for dette.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på foretakets hjemmeside.
Eiendommens adresse er Olav Duuns veg 12 B.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 104, bnr. 2375 og gnr. 104, bnr. 791, ideell andel 1/5 i Trondheim.
Vårt oppdragsnummer er 7250158.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Provisjon 0,600 % av salgssummen inkl. mva
Oppgjørsgebyr: 6 990,00
Digitale oppdragtjenester: 2 290,00
Markedspakke Standard: 17 900,00
Tilretteleggelsesgebyr: 15 000,00
Utleggsgebyr pr. stk: 850,00
Visningshonorar pr. stk: 2 900,00
Salgsoppgaver 6 stk.: 1 690,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Meglerforetaket mottar betaling for tilleggstjenester som tilbys i sammenheng med eiendomshandelen. Dette gjelder blant annet strømleverandører, boligkjøperprodukter, boligalarm o.l.). For ordens skyld gjøres det oppmerksom på at Hjem.no eies av eiendomsmeglingsforetakene og oppdragstaker kan ha en mindre aksjepost i eierselskapet Bomega AS.
Ansvarlig megler er Anders Benum Kjeldseth / +47 99 25 47 52 / anders.benum.kjeldseth@nylanderpartners.no.
Oppdragstakers forretningsadresse er Jarleveien 12, 7041 TRONDHEIM. Org. nr. 990732809.
Avdelingsleder / Eiendomsmegler
+47 992 54 752anders.benum.kjeldseth@nylanderpartners.no