Gjør boligjakten enklere med vår boligvarsling. Legg inn dine ønsker – vi sier fra så snart en eiendom som matcher dine kriterier legges ut for salg. Raskt, enkelt og helt gratis.
Totalt bruksareal: 86,0 m²
BRA-i: Internt bruksareal. BRA-e: Eksternt bruksareal. Dersom dette arealet befinner seg i sameie, borettslag, aksjesalg e.l. vil normalt sett disse arealene ikke være eid av boligen, de er kun disponert på salgstidspunktet. Arealet kan f. eks. omrokeres av styret i ettertid. BRA-b: Innglasset balkong. GUA: Gulvareal. ALH: Areal med lav himlingshøyde.
Se vedlagte tilstandsrapport for nærmere beskrivelse av arealene. Arealene er oppmålt av bygningssakkyndig og ikke kontrollert/oppmålt av eiendomsmegler. Arealene er oppgitt iht NS 3940 Areal- og volumberegninger av bygninger.
Stue
Romslig og lys stue med nye parkettgulv og nymalte flater i 2025. God takhøyde og plass til både sofagruppe og spisebord. Vinduer i nyere standard gir godt lysinnslipp og en nydelig utsikt.
Kjøkken
Eget kjøkken med god arbeidsplass, slette fronter og laminert benkeplate. Mekanisk ventilator med avtrekk ut. Innredningen har noe alder, men rommet fungerer godt i dag og har plass til frittstående hvitevarer.
Bad
Bad med dusjkabinett, servant i innredning og opplegg for vaskemaskin. Mekanisk avtrekk. Badet er av eldre dato og vurderes i rapporten som modent for oppgradering over tid.
Toalettrom
Separat toalettrom med WC og servant. Overflatebehandlede vegger. Rommet mangler mekanisk avtrekk og anbefales oppgradert med ventilasjon.
Hovedsoverom
Stort og flott hovedsoverom med god plass til dobbeltseng og garderobeløsning. Nye gulv og nymalte flater fra 2025. Rolig beliggenhet inn mot bakgård.
Soverom 2
Lyst og praktisk soverom som passer fint som barnerom, gjesterom eller ekstra kontor. Nye overflater og parkettgulv.
Kontor
Eget kontor med nytt gulv og malte flater. Perfekt som hjemmekontor, hobbyrom eller lite gjesterom.
Bod
Egen utvendig bod på ca. 4 m² i felles bodanlegg – praktisk lagringsplass for sesongutstyr.
Prinsegata 25A har en svært sentral beliggenhet midt i hjertet av Larvik sentrum, med kort avstand til både byliv, sjø og natur. Her bor du i et etablert og rolig område, samtidig som du har gangavstand til alt du trenger i hverdagen.
Rett utenfor døren finner du koselige kaféer, restauranter, butikker og kulturtilbud, samt Larviks nye byutviklingsprosjekt - Grandkvartalet - som gir området et moderne og urbant preg med nye møteplasser og servicetilbud.
Boligen ligger kun få minutters gange fra Bølgen kulturhus, Larvik torg, Sjøparken, og den populære Indre Havn med hyggelige utesteder og promenade langs vannet.
For de som liker sjøliv og bading, er Revet, Lågen og Farrisvannet lett tilgjengelige.
Området har gode kollektivforbindelser med buss og tog - Larvik stasjon ligger ca. 2 minutters gange unna, og E18 nås på under 5 minutter med bil. Det er også kort vei til Sandefjord lufthavn Torp, på ca 25 minutters kjøring.
For barnefamilier og studenter finnes et godt utvalg av barnehager, skoler og videregående skoler i nærheten.
Prinsegata 25A ligger i et område som kombinerer historisk sjarm med moderne byliv, og tilbyr en perfekt balanse mellom nærhet til alt og et tilbaketrukket, rolig bomiljø.
Leiligheten ligger i byggets 2. etasje og består av en romslig stue, eget kjøkken, bad med opplegg for vaskemaskin, separat toalettrom, to gode soverom og et praktisk kontor. I tillegg følger en utvendig bod på ca. 4 m² i felles bodanlegg. Leiligheten har nye gulv og nymalte overflater fra 2025, samt flere nyere tekniske oppgraderinger. I tillegg har leiligheten egen parkeringsplass på fellesområdet.
Det vil bli skiltet med & Partners Eiendomsmegling
visningsskilt i forbindelse med fellesvisninger.
Ja - Parkering på felles oppstillingsplass.
Seksjon 3 og 4 gir eksklusiv bruksrett til parkeringsplassen nord på eiendommen med en parkering til hver seksjon. Rettigheten gjelder for 30 år.
Se mer informasjon i vedtekter.
Selger har kommentert på følgende spørsmål i egenerklæringsskjema som er en del av salgsoppgaven:
Våtrom
Arbeid utført: Ingen kjente arbeider.
Feil/mangler: Selger kjenner ikke til feil på bad, vaskerom eller toalettrom.
Tak, yttervegger og fasade
Arbeid utført:
Utførende firma:
Utført av:
Dokumentasjon:
Feil/mangler:
Kjeller og drenering
Arbeid utført:
Utførende firma:
Utført av:
Dokumentasjon:
Feil/mangler:
Elektrisk anlegg
Arbeid 1: Nye stikkontakter og nye kabler (2025)
Arbeid 2: Nytt sikringsskap med automatsikringer (2005)
Feil/mangler:
Vann og avløp
Arbeid utført:
Utførende firma:
Utført av:
Dokumentasjon:
Feil/mangler:
Ventilasjon og oppvarming
Elektrisk varme:
Utførende firma:
Utført av:
Dokumentasjon:
Feil/mangler:
Pipe og ildsted
Arbeid utført:
Utførende firma:
Utført av:
Dokumentasjon:
Feil/mangler:
Skjevheter og sprekker
Arbeid utført:
Feil/mangler:
Sopp og skadedyr
Skadedyr i leiligheten:
Skadedyr i sameiet:
Mugg:
Planer, godkjenninger og radon
Se hele egenerklæringen fra selger som vedlegg i salgsoppgave.
Tilstandsrapporten viser at leiligheten i Prinsegata 25A fremstår som pen, godt vedlikeholdt og jevnlig oppgradert, med flere nyere overflater og tekniske forbedringer. Samtidig må det forventes normal slitasje og enkelte avvik som er vanlige i en bygård fra 1910.
Utførte oppgraderinger:
Leiligheten har en praktisk planløsning og fremstår som lys, romslig og godt holdt.
Viktige punkter fra rapporten
TG3 – Forhold som må påregnes utbedret
TG2 – Forhold som bør følges opp over tid
Selveierleilighet i kombinasjonsbygning i Larvik sentrum. Bygget er oppført i mur over 3 etasjer. Taket er tekket med dobbeltkrummet betongtakstein.
Areal: 509 kvm, Eierform: Fellestomt
Tomten er fellesareal.
Det foreligger ikke ferdigattest eller midlertidig brukstillatelse iflg. kommunen. I henhold til plan- og bygningsloven § 21-10 (5) utstedes det ikke lengre ferdigattest for tiltak det er søkt om før 1/1-98. Dette innebærer at byggverkene lovlig kan brukes og omsettes uten at det foreligger ferdigattest. Det betyr imidlertid ikke at ulovlige bygde tiltak blir lovlige.
Det foreligger heller ikke godkjente byggetegninger i kommunens arkiv.
Det er i 2025 godkjent en ny seksjonering. Dagens plantegning samsvarer med seksjoneringen.
Det er ingen kjente hindringer for utleie av hele boenheten.
Boligen er oppvarmet med vedfyring og elektrisk oppvarming.
Energikarakter: F - Oransje
Prisantydning kr 2 890 000,-
I tillegg til prisantydning og ev. fellesgjeld, påløper følgende omkostninger:
72 250,00,- (Dokumentavgift)
240,00,- (Pantattest kjøper)
545,00,- (Tingl.gebyr pantedokument)
545,00,- (Tingl.gebyr skjøte)
_______________________________________________________
2 963 580,- Totalpris inkl. omkostninger og fellesgjeld
_______________________________________________________
Det ovenstående forutsetter at eiendommen selges til prisantydning og at det kun tinglyses ett pantedokument. Det tas forbehold om endringer i offentlige gebyr.
Kr. 2 930,- pr. mnd.
Fellesutgifter fordeles på følgende poster:
For denne boenheten er de månedlige felleskostnadene kr 2 930,-.
Felleskostnader inkluderer felles husforsikring, kommunale avgifter, og avsetting til vedlikehold.
Det må påregnes økning i felleskostnadene hvert år, grunnet økninger av kommunale gebyr og inflasjon.
Fellesutgifter fastsettes av styret, normalt for ett år i gangen. Ved behov kan styret øke fellesutgiftene. Opplysninger om fellesutgifter er gitt av forretningsfører ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven, fellesutgiftene kan derfor være endret uten at eiendomsmegler har fått melding om dette.
Kr. 82 692,- for 2025. Dette er totale kommunale avgifter på hele bygget og deles likt på alle enhetene.
Per 19.11.25 Var det ikke mulig å innhente
ligningsverdi på boligen da denne nylig er seksjonert.
Konferer megler ved spørsmål.
Formuesverdien fastsettes med utgangspunkt i en
kvadratmeterpris, som beregnes av Statistisk
sentralbyrå (SSB). Kvadratmeterprisen skal gi uttrykk
for en estimert markedsverdi pr. kvadratmeter og
bygger på statistiske opplysninger om omsatte
boliger (boligtype, areal, geografisk beliggenhet og
alder).
Ut fra kvadratmeterprisene til SSB fastsetter
Skatteetaten årlige kvadratmetersatser. Disse
satsene vil utgjøre hhv. 25% av kvadratmeterprisene
for primærboliger (der boligeier er folkeregistrert pr.
1. januar) og 90% for sekundærboliger (alle andre
boliger).
Sameiet Bakken. Sameiet består av 5 boligseksjoner
og 1 næringssekjson.
Sameiet har orgnr: 936520251
AS Støpas skal bekoste utbedringer av sprekker og
skader på fasade på inntill kr 100.000,- Utbedringen
blir gjennomført vår/sommer 2026.
Det er ikke vedtektsbestemt forkjøpsrett.
Eiendommen er forsikret i If Skadeforsikring med polisenr. SP377039.15.1.
Både enkeltpersoner og juridiske personer kan eie seksjoner i sameiet. Med en sameier menes den som står som eier, eller de som i fellesskap står som eiere av en bestemt seksjon.
- Den enkelte sameier står fritt til å selge sin seksjon til den han eller hun måtte ønske.
- Ingen kan kjøpe eller på annen måte erverve flere enn to boligseksjoner i ett og samme eierseksjonssameie.
- Eier av hver enkelt eierandel har den fulle disposisjonsrett over sine respektive leiligheter. Med hensyn til bruken, er de enkelte forpliktet til å følge vanlige regler for husorden, vedtektenes bestemmelser og de til enhver tid gjeldende offentlige bestemmelser.
- Eierne har den fulle råderett slik at eierandelen kan omsettes, pantsettes eller disponeres på annen måte.
- Boligen kan fritt leies ut. Forpliktelser og rettigheter etter disse vedtektene kan dog ikke skille fra eierandelen, og er den enkelte seksjonseiers fulle ansvar.
- Det skal ikke gjøres bygningsmessige forandringer som berører bærende/støttende elementer.
- Det må også søkes styregodkjennelse for forandringer som har innvirkning på bebyggelsens utseende, som f.eks. tv-antenner/parabol, varmepumpe, markiser, platter, levegger, maling e.l.
- En seksjonseier kan med samtykke fra styret anlegge ladepunkt for elbil og ladbare hybrider i tilknytning til en parkeringsplass seksjonen disponerer, eller andre steder som styret anviser. styret kan bare nekte å samtykke dersom Det foreligger en saklig grunn.
Om du vurderer å legge inn bud, så sett deg inn i vedtekter, husordensregler, regnskap, budsjett og årsberetning.
AS Støpas skal bekoste utbedringer av sprekker og
skader på fasade på inntill kr 100.000,-
Utbedringen blir gjennomført vår/sommer 2026.
Dyrehold er tillatt dersom det er gode grunner som taler for dette og at dyreholdet ikke er til ulempe for de øvrige brukerne av eiendommen.
Eiendommen er hovedsakelig avsatt til sentrumssone (som har bestemmelser om byggegrenser, utbyggingsvolum og funksjonskrav) i Kommunedelplan for Larvik by 2025-2037. ID: 202402.
Store deler av Larvik kommune ligger under marin grense og vi finner derfor mange steder marin leire.
Det pågår fremdeles utbygging av Grandkvartalet. Det vil da være byggerarbeider i tiden fremover, samt noe av sjøutsikt fra leiligheten vil forsvinne når neste byggetrinn i Grandkvartalet blir igangsatt. Byggearbeidet har startet.
For ytterligere opplysninger om regulering, vennligst ta kontakt med megler.
Ingen kjente.
Offentlig vei, vann og avløp i henhold til informasjon fra Larvik kommune. Det er private stikkledninger fra eiendommen og ut i det offentlige ledningsnettet.
Eiendommen overdras fri for pengeheftelser. Kommunen har lovbestemt legalpant i sameiets eiendom som sikkerhet for betaling av kommunale gebyr. Iht. eierseksjonsloven § 31 har sameiet legalpant for forfalte felleskostnader og andre krav. Pantet er begrenset til 2G per bruksenhet.
Det gjøres oppmerksom på at kjøpers bank vil få prioritet etter disse heftelsene.
For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til avgivereiendommen. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
Det er ikke boplikt i denne delen av Larvik.
Følgende tilbehør medfølger handelen:
(spesifiser særlig om hvitevarer, lamper, fastmonterte hyller.)
I salgsoppgaven finner du NEF sin standardliste «Oversikt over løsøre og tilbehør». Listen gjelder med mindre annet er særskilt oppgitt i salgsoppgaven. Dersom noe som står på listen ikke finnes på eiendommen, følger det heller ikke med. Med mindre annet er opplyst, medfølger integrerte hvitevarer på kjøkken. Alt løsøre og utstyr som medfølger overdras uten garantier, utover eventuell gjenværende leverandørgaranti. Kjøper må påregne at det kan være hull og merker etter innredning eller utstyr som ikke følger med.
Overtagelse skjer etter nærmere avtale og avtales normalt senest i forbindelse med budaksept. Vennligst oppgi ønsket overtagelsesdato i bud.
Salgsoppgaven er basert på selgers opplysninger gitt til bygningssakkyndig, eiendomsmegler og opplysninger innhentet fra kommunen, evt. forretningsfører og andre tilgjengelige kilder. Interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen godt, gjerne sammen med sakkyndig, og til å lese gjennom fullstendig salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Det er ikke kontrollert om tomtegrensene stemmer med de grenser/gjerde som fysisk er satt. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelse i forhold til det opprinnelige byggemeldte/godkjente. Salgsoppgaven er lest og godkjent av selger.
Selger har ikke anledning til å tegne boligselgerforsikring, men selgers egenerklæringsskjema følger som vedlegg til salgsoppgaven. Kjøper gjøres oppmerksom på den særskilte risiko ved ev mangelskrav, ettersom selger ikke har tegnet boligselgerforsikring.
Sammen med Gjensidige har vi skreddersydd et gunstig forsikringskonsept for deg som kjøper bolig.
Kjøpere (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Pakken inkluderer bl.a. husforsikring, innboforsikring Pluss, dobbel rentedekning, flytteforsikring og boligkjøperforsikring som gir deg juridisk bistand dersom du ønsker å reklamere på boligkjøpet.
Kjøpere (ikke juridiske personer) kan også velge å kun tegne Boligkjøperforsikring.
Boligkjøperpakken/Boligkjøperforsikring må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøtet.
Produktark for Boligkjøperpakken og Boligkjøperforsikring ligger vedlagt i salgsoppgaven. Ta kontakt med megler for ytterligere informasjon.
Vi oppfordrer alle til å lese Forbrukerinformasjon om budgivning før bud inngis. Alle bud og budforhøyelser skal inngis skriftlig til megler. I tillegg er megler pålagt å innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver før bud kan formidles til selger. Det informeres om at det ikke er angrerett ved kjøp av eiendom og ved aksept av bud er bindende avtale mellom selger og kjøper inngått.
Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter Bank-ID og vi oppfordrer derfor alle til å gi bud elektronisk ved å benytte GI BUD knappen på eiendommens hjemmeside. Eventuelle forhøyelser kan sendes ved å svare direkte på mottatt sms fra meglers system. Alle budforhøyelser skal bekreftes av megler.
For at budene skal kunne bli behandlet og videreformidlet skriftlig til alle involverte parter, må alle bud ha en tilstrekkelig lang akseptfrist, jf. Eiendomsmeglingsloven § 6-8 (3). Selger må også skriftlig akseptere budet før aksept kan formidles til budgiver. Akseptfrist på alle bud skal være minimum 30 minutter, og budforhøyelser må skje i god tid før fristens utløp. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger.
Eiendomsmegler har ikke lov til å formidle hemmelige bud eller bud med forbehold som hindrer megler i å formidle budet til andre enn selger, jf eml 6-8 (3). Slike bud vil derfor ikke bli formidlet til selger.
Eiendomsmegler er iht eml § 6-8(6) pålagt å gjennomføre kontroll av budgivernes finansiering. Dersom det ikke er mulig for megler å gjennomføre dette før aksept av bud plikter megler å advare selger om risiko knyttet til dette.
Selger står fritt til å akseptere eller forkaste et hvert bud og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Etter at eiendommen er solgt vil kjøper og selger få tilsendt budjournal. Øvrige budgivere kan få utlevert kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det gjøres oppmerksom på at budgiver også vil være den som vil stå som kjøper av eiendommen. Dersom man etter at bud er akseptert ønsker å endre hvem som skal stå som eier, forutsetter dette at selger godkjenner en slik endring. Alle involverte parter skal signere kjøpekontrakt og er solidarisk ansvarlig for kjøpet frem til oppgjør er gjennomført. For seksjon/andel/akjse-bolig vil forretningsfører normalt kreve ekstra eierskiftegebyr dersom de har mottatt eierskiftemelding og det i ettertid skal legges til/endre kjøper. Eierskiftemelding sendes normalt fra megler til forretningsfører samme dag som budaksept.
Eiendomsmeglingsforetak plikter etter lov om hvitvasking å gjennomføre kontrollhandlinger knyttet til kjøper og selgers identitet og forhold knyttet til gjennomføringen av handelen. Dette omfatter også opplysninger om kundeforholdets formål og tilsikrede art. For kjøper må kontroll av legitimasjon skje senest ved inngåelse av kontrakt. Signering med bankID er regnet som gyldig legitimasjonskontroll. Ved oppdrag hvor juridiske personer (selskap) er part må eiendomsmegler også gjennomføre kontroll av hvilke fysiske personer som kontrollerer selskapet (reelle rettighetshavere). Dersom megler ikke klarer å gjennomføre pålagte kundetiltak må megler avvise kunden og oppdraget. Megler har også plikt å melde forhold som ikke er avklart og fremstår som mistenkelige til Økokrim. Megler kan også i enkelte tilfeller ha plikt til å stanse gjennomføringen av handelen.
Eiendomsmegler plikter å gjennomføre undersøkelser av kjøpers egenkapital og eventuelt andre forhold knyttet til kjøper. Den delen av kjøpesummen som er egenkapital skal innbetales fra kjøpers konto i norsk finansinstitusjon.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen og dette har virket inn på avtalen. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 2. pktm. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Eiendomsmegler sin standardkontrakt inneholder bl.a. bestemmelser om at dersom det foreligger vesentlig mislighold, har selger rett til å heve etter 30 dager fra avtalt betalingstid. Kjøper aksepterer dette som bindende for seg.
Det forutsettes at hjemmel til eiendommen overføres til kjøper. Dersom dette ikke er ønskelig må det tas forbehold i budet.
Ingen kan direkte eller indirekte erverve mer en to boligseksjoner i et boligsameie jf. eierseksjonsloven § 23. Dersom et erverv har funnet sted i strid med eierseksjonslovens regler kan Kartverket nekte overskjøting. Dersom overskjøting blir nektet er kjøper likevel forpliktet til å gjennomføre handelen med selger, og oppgjør til selger vil finne sted tross manglende overskjøting.
Sameiet kan pålegge salg / tvangssalg av seksjonen som er ervervet i strid med denne bestemmelsen.
Korttidsutleie av hele boligseksjonen i mer enn 90 døgn årlig er ikke tillatt iht. eierseksjonsloven §24. Med korttidsutleie menes utleie i inntil 30 døgn sammenhengende. Grensen på 90 døgn kan fravikes i vedtektene og kan i så fall settes til mellom 60 og 120 døgn.
Frivillig salg av fast eiendom reguleres av Lov om avhending av fast eiendom av 3. juli 1992 nr. 93.
Vedlagt i salgsoppgaven følger egenerklæring selger, tilstandsrapport, kommunale opplysninger (f. eks reguleringskart med bestemmelser), informasjon fra forretningsfører (gjelder kun sameie, borettslag og aksjelag), energiattest mm. Alle interessenter forutsettes å ha satt seg inn i salgsoppgave med vedlegg før bud inngis. Ta gjerne kontakt med megler dersom du ønsker utlevert dine egne kopier av dokumentene.
Det gjøres oppmerksom på at Leinæs & Partners sine standard kjøpekontrakter blir benyttet i handelen, dersom det ikke avtales noe annet før handel har kommet i stand.
Det gjøres oppmerksom på at foretaket behandler personopplysninger og all behandling skjer iht. personvernregelverket. Meglerforetaket behandler kun personopplysninger som er nødvendig for å gjennomføre oppdraget. Det gjøres oppmerksom på at vi deler dine personopplysninger med offentlige myndigheter i den utstrekning det er nødvendig og med virksomheter som tilbyr tjenester for gjennomføring av oppdraget. For mer informasjon se personvernerklæring på foretakets hjemmeside.
Eiendommens adresse er Prinsegata 25A.
Matrikkel tilhørende eiendommen: gnr. 3020, bnr. 1604, snr. 3 i Larvik.
Sameiebrøk: .
Vårt oppdragsnummer er 22251007.
Følgende er avtalt om meglers vederlag, og skal betales av selger:
Fastpris 60 000 inkl. mva
Visninger/Overtakelse pr. stk : 2 500,00
Markedspakke med smartannonsering: 24 900,00
Oppgjørshonorar: 7 900,00
Tilretteleggelsesgebyr: 6 950,00
Dersom handel ikke kommer i stand eller oppdraget sies opp, har oppdragstaker krav på rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (utgifter til påløpte visninger, innhenting av opplysninger, markedspakke og tilrettelegging), samt eventuelle utlegg. Alle priser er inkl. mva.
Meglerforetaket mottar betaling for tilleggstjenester som tilbys i sammenheng med eiendomshandelen. Dette gjelder blant annet strømleverandører, boligkjøperprodukter, boligalarm o.l.). For ordens skyld gjøres det oppmerksom på at Hjem.no eies av eiendomsmeglingsforetakene og oppdragstaker kan ha en mindre aksjepost i eierselskapet Bomega AS.
Ansvarlig megler er Tori Fremmerlid Glasø / +47 97 53 34 03 / tori@leinaes.no.
Oppdragstakers forretningsadresse er Dr Holms vei 3, 3257 LARVIK. Org. nr. 980407551.